Cod4topright MW2icontr MW2DStr MW3tr Codghostsicon Feature MWRtopright RealWorldtr

M1A2 Abrams – czołg podstawowy używany przez zarówno Armię Stanów Zjednoczonych jak i przez Korpus Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych. Zauważyć go można m.in. w takich częściach serii jak: Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Strike Team i Call of Duty: Ghosts.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

KampaniaEdytuj

Po raz pierwszy pojazdy te można zobaczyć przejeżdżające za oknem w misji 4. – "Charlie, nie surfuj" po oczyszczeniu pierwszego piętra stacji telewizyjnej. Następne spotkanie ma miejsce w misji 5. – "Bagno", gdzie gracz ma za zadanie przebić się przez linie wroga, aby dotrzeć do celu, którym jest czołg M1 Abrams o nazwie "War Pig". W misji o nazwie "Świnia bojowa" gracz ma za zadanie odeskortować czołg do danego punktu. Ostatni raz kolumnę tych pojazdów można zauważyć w misji dziewiątej: "Szok i zdumienie".

MultiplayerEdytuj

W trybie wieloosobowym pojazd ten pokazuje się na takich mapach jak Ambush, na głównej drodze i Bog, na środku pola bitwy.

Znane kryptonimy czołgów: Edytuj

  • Warpig

M1A2 Abrams powraca w Call of Duty: Modern Warfare 2. Pojazdy te pojawiają się głównie w misjach z udziałem Rangerów, ale bardzo długi konwój składający się m.in. z tych pojazdów można także zauważyć w misji "Jak za dawnych czasów". Większość tych pojazdów w tej części serii pełni w dużej mierze jedynie walory estetyczne. Kilka zaparkowanych Abramsów gracz może zauważyć podczas misji "S.J.C.D." w bazie ogniowej Fenix, Afganistan. W misji "Gracz drużynowy" osiem sztuk tych pojazdów zapewnia wsparcie ogniowe dla Rangerów z pagórka za postacią gracza. Podczas bitwy o Waszyngton można zauważyć wiele czołgów M1 Abrams jak i opancerzonych pojazdów M2A2 Bradley. Czołgi te możemy też zobaczyć w misji "Wróg mojego wroga" na złomowisku pojazdów 437.

MultiplayerEdytuj

M1A2 Abrams pojawia się na mapach Invasion, Bailout i Fuel.

Znane kryptonimy Abramsów: Edytuj

  • Binky
  • High Roller
  • Tripitz
  • Smooches
  • Pit Boss

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Kampania Edytuj

Występują tylko w misji "Goalpost", gdzie są transportowane na plaże Hamburga przy pomocy poduszkowców. Walczą z rosyjskimi T-90.

Multiplayer i Operacje Specjalne Edytuj

Wrak tego czołgu pojawia się na mapie "Dome". Używamy go w misji specjalnej "Żelazo odziane", gdzie oznaczać możemy cele.

Znane kryptonimy Abramsów: Edytuj

  • Rhino 1 (zniszczony)
  • Rhino 2 (uszkodzony)
  • Rhino 3 (zniszczony)
  • Rhino 4 (zniszczony)
  • Rhino 5 (zniszczony)
  • Rhino 6 (zniszczony)