FANDOM

Cod4topright CoD4DStr MW2DStr MW3DStr Heroestopright MWRtopright
20px-Disambig-icon.png Dla starszego wariantu M40A3, który gracz spotyka w Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS), patrz M40.

M40A3 - Powtarzalny karabin wyborowy produkcji amerykańskiej pojawiający się w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare (Nintendo DS), Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized, Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance i Call of Duty: Heroes. Dodatkowo w Call of Duty: Modern Warfare 2 można przywołać go przy użyciu konsoli.

Call of Duty 4: Modern Warfare Edytuj

M40A3 pojawia się jedynie w trybie dla wielu graczy (czym wyróżnia się na tle pozostałych broni z tej kategorii), który gracz odblokowuje najwcześniej w klasie, bo już na 3 poziomie. Z tego też powodu cieszy się nieskrywaną popularnością zarówno wśród początkujących jak i zaawansowanych graczy. W porównaniu do innego karabinu powtarzalnego, R700, wyróżnia się większym magazynkiem, mniejszym odrzutem pozwalającym w razie pudła albo ciężkiego zranienia wroga, zanim ten zareaguje, strzelić jeszcze raz. Niestety, M40A3 zabija na jedno trafienie wyłącznie w głowę i szyję, przez co atut Moc obalająca jest niemal koniecznością, ponieważ w przeciwnym razie karabin ten ma dość skromną wartość użytkową. Ciekawym rozwiązaniem jest, o ile to możliwe, zamontowanie celownika ACOG, który chociaż zmniejsza precyzję trafień, to minimalnie podnosi obrażenia. M40A3 dzieli amunicję z G3, M14, M21 oraz R700.

Call of Duty: Modern Warfare (Nintendo DS) Edytuj

Kampania Edytuj

(do uzupełnienia)

Tryb dla wielu graczy Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

Karabin ten pojawia się w kampanii w misji "Z własnej woli", jednak gracz może go przywołać przy użyciu komendy give m40a3. Broń przypomina odpowiednik z Call of Duty 4: Modern Warfare.

Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Heroes Edytuj

M40A3 jest wykorzystywany przez snajpera

Ciekawostki Edytuj

(do uzupełnienia)