FANDOM

CoD4DStr Bodstopright MW3DStr MWRtopright

MAC-10 (właściwie Ingram M10) – pistolet maszynowy produkcji amerykańskiej pojawiający się w Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS), Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS), Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance oraz Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Miał także pojawić się w Call of Duty 4: Modern Warfare, ale w trakcie produkcji zrezygnowano z tego pomysłu.

Call of Duty 4: Modern Warfare Edytuj

MAC-10 miał pojawić się w tej odsłonie, jednak w pewnym momencie deweloper wycofał się z tego pomysłu, przy czym broń nie została usunięta z plików gry. Przy użyciu narzędzi do modyfikacji gracz może przywrócić MAC-10. Na tle innych broni w grze wyróżnia się bardzo dużą szybkostrzelnością.

Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS) Edytuj

Kampania Edytuj

MAC-10 pojawia się jako standardowa broń na wyposażeniu oddziałów z jakimi walczy SAS. Charakteryzuje się dużym magazynkiem oraz sporym maksymalnym zapasem amunicji, cierpi jednak z powodu małej siły ognia i wysokiej szybkostrzelności utrudniającej kontrolę dostępnej amunicji.

Tryb dla wielu graczy Edytuj

MAC-10, w odróżnieniu od wersji z kampanii, ma większy magazynek i znacznie mniejszy zapas amunicji. Ze względu na swoje parametry jest wysoce przydatna.

Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS) Edytuj

MAC-10, pod nazwą M10, pojawia się w trybie dla wielu graczy oraz trybie zombie. Charakteryzuje się magazynkiem o pojemności 30 nabojów, niskim podrzutem celownika, wysoką szybkostrzelnością oraz niską siłą ognia. Model broni podobny jest do modelu Mini-Uzi z Call of Duty: Modern Warfare 2.

Tryb dla wielu graczy Edytuj

M10 jest nagrodą za zabicie 150 wrogów przy użyciu Mk. 22 Mod. 0. Za 150 zabić przy użyciu M10 gracz odblokuje tłumik.

Tryb zombie Edytuj

M10 pojawia się jako broń do wylosowania ze skrzynki losującej.

Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare RemasteredEdytuj

MAC-10 został dodany do Call of Duty: Modern Warfare Remastered w aktualizacji z 14 marca 2017 r.