MW2icontr MW3tr BO2topright RealWorldtr
300px-Hornet Two-Two MW2

Helikopter odlatujący po desancie w misji Gułag

Hughes MH-6 Little Bird – lekki helikopter produkcji amerykańskiej występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 3.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

Kampania Edytuj

Występuje m.in w misji ''Nic po rosyjsku'' gdzie można go zobaczyć podczas schodzenia ze schodów, w misji "Jedyny łatwy dzień... był wczoraj" dokonujemy nim ewakuacji, a w misji ''Gułag'' lecimy nim do gułagu i zabijamy przy okazji strażników. Następnie pojawia się w misjach "Wróg mojego wroga" i "Koniec gry".

Multiplayer Edytuj

W multiplayerze dostarcza pakiet wsparcia.

Znane kryptonimy MH-6: Edytuj

  • Thunder 2-1
  • Hornet 2-2
  • Hornet 2-1
  • Hornet 2-3
  • Hornet 5-3

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Kampania Edytuj

Najpierw pojawia się w misji ''Persona Non Grata'', gdzie uciekamy nim z kryjówki lojalistów. Potem w misji "Odsunąć się od torów'' ostrzeliwuje wrogów na naszej drodze. W misji ''Żelazna dama'' po zawaleniu się wieży, wsiadamy do niego i odlatujemy. W misji ''Spalona ziemia'' ostrzeliwuje wrogów na dachu budynku do którego zmierza drużyna Granit, a także ją tam desantuje. W misji ''Do króliczej nory" na zewnątrz kopalni ostrzeliwują wrogów. W misji "W proch się obrócisz" występują dwa i oba w wersji białej, jeden uzbrojony. Jeden atakuje nas w windzie i zostaje zestrzelony, drugim ucieka Makarow, też zostaje on zniszczony.

Multiplayer Edytuj

W tym trybie ponownie zrzucają pakiety wsparcia.

Tryb przetrwania Edytuj

W trybie przetrwania co kilka fal atakują nas dwa takie śmigłowce, lecz są uzbrojone tylko w 1 minigun. Ten sam helikopter zrzuca też perki.

Operacje Specjalne Edytuj

Sojusznicze śmigłowce pojawiają się w misjach ''Toksyczny raj'', ''Mały brat'' i ''Nalot'', a wrogie w misjach ''Atak i odwrót'', ''Firewall'', ''Niewidzialne zagrożenie'' i ''Zalać rynek''.

Znane kryptonimy MH-6: Edytuj

  • Bubba
  • Vulture 2-2
  • Viper 1
  • Angel 1 (zestrzelony)
  • Viper 6
  • Viper 4
  • Vulture 6-1 (zestrzelony)

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

W misji "Cierp ze mną" można zobaczyć kilka z nich ostrzeliwujących miasto i eskortujących Navy Seals na zodiakach. Pojawia się również na zakończeniu misji "Czas i los''. Pojawia się również na mapie ''Hijacked" na lądowisku w wersji cywilnej.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli w trybie przetrwania w odpowiednim momencie położymy się kiedy helikopter nas namierza to podczas otwarcia ognia nie trafi nas.