FANDOM

AWtopright

MORS (Military Operated Rail Sniper) - karabin snajperski występujący w Call of Duty: Advanced Warfare.

Opis Edytuj

Kampania Edytuj

Jest to najbardziej powszechna snajperka w kampanii jednak nadal jest dość rzadka. Można ja znaleźć w misjach: "Rozszczepienie", "Pokłosie", "Katastrofa", "Laboratorium" i "Armada". Większość wrogów zabija za pomocą jednego trafienia. Po znalezieniu jej, zwykle ma dość dużą ilość amunicji jednak znalezienie jej zapasu nie licząc skrzynek z amunicją jest bardzo trudne. W misjach "Zawalony" i "Armada" używana jest przez operatorów Sentinelu w helikopterach.

Wersja z misji "Katastrofa" jest wyjątkowa, gdyż posiada aż 10 nabojów w magazynku i jest półautomatyczna.

Multiplayer Edytuj

Odblokowywana jest na 8 poziomie i jest drugą snajperką odblokowaną w trybie multiplayer.

Broń ta zadaje duże obrażenia, przez co zabija wrogów jednym strzałem. Może ona zabić nawet gracza z egzo stymulatorem jednym strzałem. Mimo to fakt iż strzela ona ogniem pojedynczym czyni ją bronią niezbyt przydatną do likwidowania dużej ilości celów. Nie można też dodać do niej dodatku Szybkie ładowanie.

Dodatki Edytuj