Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare.

Maczeta – broń do walki wręcz występująca w Call of Duty: World at War, Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops II . Pojawia się tylko w przerywnikach lub jako "dekoracja".

Call of Duty: World at War

Posiada ją Reznov w końcówce misji 'Stalowe koło", "Ich kraj, ich krew" oraz "Upadek", kiedy biegnie uratować Dmitrija i za jej pomocą zabija niemieckiego żołnierza, który zranił bohatera.

Posiada ją jeszcze Roebuck na plecach i niektórzy z Marines, lecz nie używają ich.

Call of Duty: Black Ops

Danny Trejo używa dwóch maczet w intrze do mapy w trybie zombie Call of the Dead.

Call of Duty: Black Ops II

Atak maczetą w Call of Duty: Black Ops II

Pierwszy raz maczetę dostajemy w misji "Pozorny tryumf". Maczeta używana jest także przez Menendeza, a także przez Masona, jeśli gracz posiada atut Narzędzia w misji "Czas i los". Poza tym pojawia się także w kilku innych miejscach.