FANDOM

MW2icontr MW3tr RealWorldtr

Marynarka Wojenna Federacji Rosyjskiej – frakcja występująca w Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 3.

Opis Edytuj

Marynarka wojenna Federacji Rosyjskiej jest odpowiedzialna za zbrojną obronę interesów Rosji na morzach i oceanach. Do jej zadań należą: ataki nuklearne na pozycje wroga, niszczenie jego floty, niszczenie morskich baz wroga, chronić swój transport morski oraz uniemożliwić transport przeciwnikowi i desantować żołnierzy w razie potrzeby. Poza flotą statków różnego rodzaju posiada także piechotę morską.

Seria Modern Warfare Edytuj

III wojna światowaEdytuj

Gdy w 2016 roku wybuchła wojna amerykańsko-rosyjska, marynarka wojenna dostała za zadanie desantować ogromne siły rosyjskich żołnierzy oraz ich sprzętu na oba wybrzeża Stanów Zjednoczonych oraz na Alaskę. Cały plan się powiódł doskonale, zwłaszcza że Rosjanie opanowali amerykańskie systemy ostrzegania przed inwazją. Jednak po rozpoczęciu wojny na lądzie flota nie miała za wielu zadań. Można przypuszczać, że jej piechota morska brała udział w walkach.

Kontratak 6. floty Edytuj

W połowie sierpnia tego roku 6. flota United States Navy prowadziła kontratak na Pacyfiku. Rosyjska Marynarka nie mogła mu sprostać. Było to dla nich fatalne w skutkach. Przez to Rosjanie stracili obronę przeciwlotniczą Kamczatki i Gułag, z którego Amerykanie odbili ważnego dla siebie więźnia oraz bazę rakietową. Z niej wystrzelono pocisk z impulsem elektromagnetycznym który dał USA przewagę w wojnie.

Bitwa o Nowy JorkEdytuj

Jakiś czas później, dzięki zdobytej przewadze, Amerykanie kontratakowali w Nowym Jorku. Rosjanie wycofali się na brzeg. Wtedy dowództwo rosyjskiej floty zdecydowało się użyć pocisków balistycznych na okręcie podwodnym Oscar II. Mogły one zrównać całe wybrzeże z ziemią. Wtedy Delta Force wraz z United States Navy SEALs zorganizowały akcję przejęcia kontroli nad okrętem. Udało im się to, po czym użyli tych pocisków przeciw wrogiej flocie. To zagranie sprawiło, że Rosjanie nie mogli już odzyskać przewagi, a flota straciła dużo statków i jej jedynym zadaniem była ewakuacja z wybrzeża USA. Później doszło do wojny w Europie. Kilka statków marynarki uczestniczyło w Bitwie o Paryż.

Uzbrojenie Edytuj

Poduszkowce: Edytuj

Łodzie podwodne: Edytuj

Kutry: Edytuj

Łodzie patrolowe: Edytuj

Korwety: Edytuj

Krążowniki: Edytuj