Cod4topright BlackopsNewTopright MW3tr BO2topright Codghostsicon BO3topright Ztr MWRtopright RealWorldtr

Maska przeciwgazowa – typ wyposażenia występujący w kilku częściach z serii Call of Duty. Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych rzeczy w serii podczas misji, gdy nadarza się sytuacja by ustrzec się przed atakiem bronią chemiczną lub lokalnym zanieczyszczeniem.

Opis Edytuj

Pierwszy raz widzimy ją w serii Modern Warfare jako jeden z podstawowych wyposażeń SAS.

Call of Duty 4: Modern Warfare Edytuj

Pierwszy raz możemy ją zobaczyć w misji "P.N." wyposażeni są w nią nowi rekruci SAS i kapitan Price. Kolejny raz widzimy ją w misji "Zbędna załoga", jako wyposażenie żołnierzy SAS, a także załogi.

Call of Duty: Black Ops Edytuj

Możemy ją zobaczyć tylko w misji "Odrodzenie" gdzie jest używana przez Specnaz, a także CIA.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Pierwszy raz używamy jej w misji "Gotowy do akcji" po ataku chemicznym. Używana jest w tej misji również przez Rosjan, a także GIGN. Kolejny raz pojawia się w misji "Odsunąć się od torów" na wyposażeniu Rosjan, a także SAS. Potem w misji "Zwrot do nadawcy" podczas przesłuchiwania Waraabe, kiedy Price próbuje go otruć gazem w celu wydobycia potrzebnych informacji.

Call of Duty: Ghosts Edytuj

Kampania Edytuj

W misji "Uderzenie" po użyciu Sterowanej Snajperki, kiedy możemy użyć gazu łzawiącego na wrogach. W misji "Miasto grzechu" jest używana przez żołnierzy Federacji.

Multiplayer Edytuj

W multiplayerze nosi ją Maniak.

Tryb Zombie Edytuj

Zetsubou No Shima Edytuj

Maska przeciwgazowa debiutuje w trybie zombies po raz pierwszy na mapie Zetsubou No Shima. Przydaje się w sytuacjach, gdy po zniszczeniu kokonu do atmosfery przenika trujący opar.

Origins Edytuj

Pojawia się ona tylko w cutscence otwierającej rozgrywkę na mapie Origins, w której jest używana przez kilku niemieckich żołnierzy.

Ciekawostki Edytuj

  • Maska na mapie Moon w trybie zombie wygląda bardzo podobnie do maski przeciwgazowej podczas zakładania.

Osiągnięcia i trofea Edytuj

Bez przecieków obrazek osiągnięcia Bez przecieków (Srebrne Silver) (50Gamerscore)
Przedostań się przez gaz NOVA 6, nie ginąc na Wyspie Odrodzenie.