Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Warzone. Temat tego artykułu jest związany z realnym życiem.

Maska przeciwgazowa – typ wyposażenia występujący w kilku częściach z serii Call of Duty. Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych rzeczy w serii podczas misji, gdy nadarza się sytuacja by ustrzec się przed atakiem bronią chemiczną lub lokalnym zanieczyszczeniem.

Opis

Pierwszy raz widzimy ją w serii Modern Warfare jako jeden z podstawowych wyposażeń SAS.

Call of Duty 4: Modern Warfare

Pierwszy raz możemy ją zobaczyć w misji "P.N." wyposażeni są w nią nowi rekruci SAS i kapitan Price. Kolejny raz widzimy ją w misji "Zbędna załoga", jako wyposażenie żołnierzy SAS, a także załogi.

Call of Duty: Black Ops

Możemy ją zobaczyć tylko w misji "Odrodzenie" gdzie jest używana przez Specnaz, a także CIA.

Call of Duty: Modern Warfare 3

Pierwszy raz używamy jej w misji "Gotowy do akcji" po ataku chemicznym. Używana jest w tej misji również przez Rosjan, a także GIGN. Kolejny raz pojawia się w misji "Odsunąć się od torów" na wyposażeniu Rosjan, a także SAS. Potem w misji "Zwrot do nadawcy" podczas przesłuchiwania Waraabe, kiedy Price próbuje go otruć gazem w celu wydobycia potrzebnych informacji.

Call of Duty: Ghosts

Kampania

W misji "Uderzenie" po użyciu Sterowanej Snajperki, kiedy możemy użyć gazu łzawiącego na wrogach. W misji "Miasto grzechu" jest używana przez żołnierzy Federacji.

Multiplayer

W multiplayerze nosi ją Maniak.

Warzone

Pełni ważną funkcję w Warzone, gdzie w trybie Battle Royale gracz może ją kupić za 3000$. Pozwala graczowi przetrwać w chmurze gazu przez 10 sekund.

Tryb Zombie

Zetsubou No Shima

Maska przeciwgazowa debiutuje w trybie zombies po raz pierwszy na mapie Zetsubou No Shima. Przydaje się w sytuacjach, gdy po zniszczeniu kokonu do atmosfery przenika trujący opar.

Origins

Pojawia się ona tylko w cutscence otwierającej rozgrywkę na mapie Origins, w której jest używana przez kilku niemieckich żołnierzy.

Osiągnięcia i trofea

Bez przecieków obrazek osiągnięcia.png Bez przecieków (Srebrne Silver.png) (50Gamerscore.png)
Przedostań się przez gaz NOVA 6, nie ginąc na Wyspie Odrodzenie.