FANDOM

Cod4topright MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr BO2topright AWtopright MWRtopright MW2CRtopright
20px-Disambig-icon.png Dla przedmiotów kolekcjonerskich z Call of Duty: World at War, patrz Karty śmierci.
20px-Disambig-icon.png Dla przedmiotów kolekcjonerskich z Call of Duty: Ghosts, patrz Pliki Rorke'a.
20px-Disambig-icon.png Dla przedmiotów kolekcjonerskich z Call of Duty: Black Ops III, patrz Przedmioty kolekcjonerskie.

Materiały wywiadowcze – przedmioty kolekcjonerskie możliwe do znalezienia podczas przechodzenia kampanii gier Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Modern Warfare Remastered, Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops II oraz Call of Duty: Advanced Warfare.

Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: Modern Warfare RemasteredEdytuj

Materiały wywiadowcze pojawiają się w tej części po raz pierwszy. Tutaj mają one formę laptopów. Razem gracz może ich zebrać 30. Ilość zebranych laptopów można zobaczyć w menu. Po ukończeniu kampanii, odpowiednie ilości zebranych materiałów wywiadowczych zapewniają dostęp do różnego rodzaju cheatów.

OsiągnięciaEdytuj

Look Sharp CoD4 Wypatrywacz (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Znajdź 15 danych wywiadu.
Eyes and Ears CoD4 Czujny jak ważka (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Znajdź 30 danych wywiadu.

Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign RemasteredEdytuj

Tutaj materiałów jest łącznie 45. Ich wygląd się nie zmienił. Ilość zebranych materiałów gracz może zobaczyć w lewym dolnym rogu po spauzowaniu gry.

OsiągnięciaEdytuj

The Road Less Traveled MW2 Mniej uczęszczana droga (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Zdobądź 22 wrogie pliki wywiadowcze.
Leave No Stone Unturned MW2 Przeszukaj każdy kąt (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Zdobądź 45 wrogich plików wywiadowczych

Call of Duty: Black OpsEdytuj

Materiały wywiadowcze powracają w tej części w formie żółtych magnetofonów. W każdej misji (oprócz misji "Departament Obrony", gdzie ich nie ma) można znaleźć 3 magnetofony co oznacza, że razem jest ich 42. Ilość znalezionych magnetofonów można zobaczyć w menu głównym w zakładce "Dane wywiadu".

AktaEdytuj

Każdy ze znalezionych magnetofonów odkryje część zakrytej treści tajnych dokumentów z misji kampanii.

OsiągnięciaEdytuj

Głębsza analiza obrazek osiągnięcia Głębsza analiza (Brązowe Bronze) (15Gamerscore)
Znajdź wszystkie ukryte dane wywiadu.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

W tej części, mają formę czarnych laptopów z niebieskim ekranem w czymś w rodzaju walizki. Wszystkich materiałów jest 46.

OsiągnięciaEdytuj

Informant MW3 Informator (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Zbierz 22 materiały wywiadowcze.
Scout Leader MW3 Dowódca zwiadowców (Srebrne Silver) (35Gamerscore)
Zbierz 46 materiałów wywiadowczych.

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

Tutaj występują ich dwa rodzaje. W misjach rozgrywających się w przeszłości, jest to znany z poprzedniej części magnetofon, a w misjach z 2025 roku, jest to coś w rodzaju tabletów. W każdej misji, można znaleźć 3 materiały, co razem daje 33 materiały. Nie dostajemy za nie żadnego osiągnięcia, ani dodatkowych informacji. Zdobycie ich jest wymagane tylko wyzwaniach w każdej misji.

Call of Duty: Advanced WarfareEdytuj

W tej części ponownie mają one formę laptopów. W każdej misji można zebrać maksymalnie 3 laptopy, co daje 45 materiałów wywiadowczych. Po zebraniu ich możemy odsłuchać nagrania Jonathana Ironsa.

OsiągnięciaEdytuj

Historia się tworzy Historia się tworzy (Brązowe Bronze) (15Gamerscore)
Zdobądź ponad połowę danych wywiadu
Żelazna wiedza Żelazna wiedza (Srebrne Silver) (30Gamerscore)
Zdobądź wszystkie dane wywiadu