Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Cold War. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

„Miasto podzielone na Wschód i Zachód. Kruchy sojusz ze znanym wrogiem. Stary wróg powstający z cieni. Kto przetrwa, gdy dojdzie do zderzenia światów?”
— Opis mapy

Mauer der Toten (pol. Mur umarłych) – trzecia mapa opowieści o Mrocznym Eterze trybu Zombie w Call of Duty: Black Ops Cold War. Została dodana do gry w ramach sezonu czwartego.

Opis

Po nieudanej próbie eskorty zbiegłych naukowców z grupy Omega, grupa uderzeniowa Requiem, pojmana przez Omegę, zostaje wysłana przez pułkownika Krawczenkę do Berlina. Pod groźbą śmierci pilota, Raptora-1, ich celem jest powstrzymanie dr Aleksandry Walentiny przed otwarciem bramy międzywymiarowej i uwolnieniem armii Mrocznego Eteru. Walentina zamiar ten motywuje dokończeniem planu ojca, Ulricha Vogela, który umieścił w tym wymiarze żołnierzy III Rzeszy oczekujących na znak do ataku. W rzeczywistości jest ona manipulowana przez istotę zwaną Zapomnianym, pragnącą zapanować nad tym wszechświatem. Pierwszym zadaniem grupy po dotarciu na miejsce jest przywrócenie zasilania. Wszelkiego rodzaju dokonania drużyny komentuje pułkownik Krawczenko wraz z Goriewem, doktorem Williamem Peckiem lub doktorem Hugo Jagerem. Idąc w stronę podziemi Berlina Zachodniego, gdzie znajduje się włącznik zasilania, gracze mijają po drodze wiele znanych już elementów rozgrywki, jak również kilka nowych. Przede wszystkim opuszczenie pierwszego obszaru odbywa się za pomocą jednej z kilkunastu tyrolek dostępnych na mapie. Dostając się na ulicę, gracze spotykają powracającego z trybu Ognisko zarazy Tempesta. Wreszcie wkraczając do metra, natrafiają na palący się pociąg widmo przejeżdżający co jakiś czas przez stację. W zależności od obranej drogi, mogą również odkryć kryjówkę CIA, gdzie na krześle siedzi unieruchomiony Klaus. Jeśli gracze go naprawią, będzie mógł pomóc im w walce. Po włączeniu zasilania zadaniem drużyny jest wyjście na powierzchnię i zbadanie Pack-a-Puncha. Pierwsze użycie maszyny uniemożliwia im apostoł, nowy, specjalny przeciwnik, potrafiący dowodzić innymi zombie. Dwa obszary po bokach Pack-a-Puncha to "areny śmierci", gdzie wkroczenie, może poskutkować ostrzałem z wież strażniczych. Wieże te można jednak wykorzystać w charakterze pułapki. Warto mieć to na uwadze, gdyż wkrótce drużyna musi zmierzyć się z Krasnym Sołdatem powracającym z Ogniska zarazy a także samobójczymi gnębicielami. Oczywiście do tego czasu gracze mogą zdobyć nową Cudowną Broń, CRBR-S, i jedną z jej trzech modyfikacji, aby zwiększyć swoje szanse na przetrwanie na mapie.

Dostępna broń

  Broń startowa  
  Ulepszenia polowe  
  Broń na ścianie  
  Skrzynka losująca  
  Wyposażenie do znalezienia  
  Zaopatrzenie  
  Pozostała broń  

Dostępne funkcje

  Perk-a-Cola  
  Power-upy  
  Funkcje  

Easter Eggi

Galeria

Advertisement