Cod4topright MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr BO2topright AWtopright MWRtopright RealWorldtr

Mi-8 (ros. Ми - 8) – radziecki śmigłowiec wielozadaniowy, który transportuje wrogich żołnierzy w serii Modern Warfare oraz Black Ops.

Call of Duty 4: Modern Warfare Edytuj

Kampania to częste miejsce pojawiania się MI-8. Można go dostrzec w misji "Przewrót pałacowy", gdy sterujemy Prezydentem. Jest głównym transportem dla ultranacjonalistów. Łatwo go zestrzelić, wystarczy raz strzelić z dowolnego granatnika. Kolejnym razem pojawiają się w misji "Świnia bojowa", aby je zdjąć wystarczy udać się do pobliskiego autobusu, przy którym jest kilka RPG-7. Podczas misji "Polowanie śmigłowiec "towarzyszy" nam przez cały czas dopiero na końcu misji zestrzeliwujemy go z pocisku samonaprowadzającego Stinger. Potem w misji "Gorączka" pojawia się ich aż pięć i zestrzelić je można z miniguna, który jest zamontowany w śmigłowcu Black Hawk. Ostatni raz obecne są w misji "Koniec gry", kiedy to Lojaliści przylatują nimi i zabierają nas nie wiadomo gdzie. Pojawiają się także w misjach:

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

Mi-8 jest wykorzystywany w większości misji kiedy są w nich rosyjskie siły zbrojne. Pojawia się również w misji "Nic po rosyjsku". Kolejne w misji "Eksodus" gdzie możemy je oznaczyć do zestrzelenia przez Strikera. Następnie w misji "Ewentualność" gdzie transportują rosyjskie SAMy.

Call of Duty: Black Ops Edytuj

Gracz spotyka się kilka razy z Mi-8. W misji "Odrodzenie" jeden patroluje teren, zaś drugi atakuje pojazdy pancerne CIA i wypuszcza puszki z gazem Nova 6.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Kampania Edytuj

Mi-8 (obecnie określany jako Mi-17) powraca w Call of Duty: Modern Warfare 3. Pojawia się w kampanii wielokrotnie. Makarow użył Mi-17 w misji "Turbulencje" do zasadzki na agentów FSO i porwania prezydenta Worszewskiego. Mi-17 wykorzystywany jest też do transportu broni chemicznej z Sierra Leone. Pojawia się ponownie w misjach "Persona Non Grata" oraz "Żelazna dama". Mi-17 transportują BTR-80 wokół Pragi.

Operacje Specjalne Edytuj

W trybie przetrwania transportuje on Kolosy. Nie da się go jednak zestrzelić ani z RPG-7 ani z Predatora.

Call of Duty: Black Ops II Edytuj

Helikopter pojawia się kilka razy w kampanii z lat 80-tych.

GaleriaEdytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA o ile nie wspomniano inaczej.