FANDOM

BO2topright Ztr

Miasto – podmapa mapy trybu Zombie TranZit, występująca w Call of Duty: Black Ops II.

Opis

Akcja mapy odbywa się w nieokreślonym czasie na terenie miasta – piątego przystanku na mapie TranZit. Charakteryzuje się ona uproszczoną funkcjonalnością. Mianowicie na mapie dostępnych jest tylko pięć broni na ścianach, dwa miejsca na skrzynkę losującą, sześć maszyn Perk-a-Cola w tym Tombstone Soda i power-upy. Dostępnymi trybami na tej mapie są przetrwanie i Żałoba.

W przypadku gry niestandardowej, w zależności od ustawień gospodarza, możliwe jest wyłączenie atutów, Pack-a-Puncha, skrzynki losującej i power-upów, a także umożliwienie odradzania się piekielnych psów podczas specjalnej rundy.

Pomieszczenia

Ulica

Każda rozgrywka na mapie Miasto rozpoczyna się na ulicy. Jest to największy obszar, na środku którego znajduje się otoczony lawą Pack-a-Punch, a zombie odradzają przez 4 barykady i 5 spawnów. Na ścianach dostępne są do kupienia M14, Olympia] i Semtex. Oprócz tego znajdują się tam maszyny Perk-a-Cola: Double Tap Root Beer II i Stamin-Up, a w trybie kooperacji dodatkowo Tombstone Soda. Przy pierwszej z nich zlokalizowane jest również miejsce na skrzynkę losującą. Z ulicy gracz może dostać się do banku, baru i loftu, lecz konieczne jest otwarcie drzwi. Pierwsze z nich kosztują 1000 punktów, zaś pozostałe 750.

Bank

Bank jest niedużym obszarem, w którym spotkać można maszynę Perk-a-Cola Speed Cola. Zombie dostają się do środka przez 2 barykady.

Bar

Bar składa się z dwóch poziomów. Na parterze, na ścianie można kupić Galwakastet, zaś na piętrze znajduje się maszyna Perk-a-Cola Quick Revive i miejsce na skrzynkę losującą. Zombie odradzają się tam przez 2 barykady i 1 spawn.

Loft

Loft również jest niewielkim pomieszczeniem. Pod jedną ze ścian stoi maszyna Perk-a-Cola Juggernog, zaś na innej można kupić MP5. Na obszarze tym znajdują się 2 barykady i 1 spawn zombie.

Dostępna broń

  Broń startowa  
  Broń na ścianie  
  Skrzynka losująca  

Dostępne funkcje

  Perk-a-Cola  
  Power-upy  
  Funkcje  

Osiągnięcia i trofea

Światło ich oczu obrazek osiągnięcia Światło ich oczu (Brązowe Bronze) (5Gamerscore)
Na Green Run użyj 1 IEM do spacyfikowania co najmniej 10 zombie.
Zatancz na moim grobie Zatańcz na moim grobie (Brązowe Bronze) (5Gamerscore)
Zdobądź swój nagrobek na Green Run.

Ciekawostki

  • Miasto i Moon są jedynymi mapami, w których można spotkać i użyć Pack-a-Puncha już na początku gry.

Galeria