Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops.

Miejsce katastrofy – dziesiąta misja kampanii w Call of Duty: Black Ops.

Odprawa

Transmisja # 2-15-4-25. Kryptonim: INDIA

Radziecki samolot transportowy został zestrzelony nad Laosem

Mason i GOS zostali wysłani, by odzyskać Novą 6 z wraku

13:00, 11 lutego 1968

Opis

Alex Mason, Frank Woods, Joseph Bowman i Wiktor Reznow wsiadają do kutra i ruszają w stronę rozbitego radzieckiego samolotu transportującego gaz Nova 6. Po drodze niszczą stanowiska wietnamskiej armii. Po dotarciu na miejsce przebijają się przez wietnamskich żołnierzy, kiedy nagle pojawiają się radzieckie Hindy, które niszczą amerykańskie helikoptery i z których następnie wyskakują komandosi Specnazu. Po ich pokonaniu oddział dociera do szczątków samolotu, jednak po krótkiej inspekcji zostają zaatakowani przez komunistyczne siły. Po chwili nadlatują kolejne helikoptery, które rakietami niszczą resztki samolotu. Mason spada z klifu i traci przytomność. Po jej odzyskaniu zostaje wraz z kompanami złapany przez żołnierzy radzieckich, a po chwili przychodzą Dragowicz i Krawczenko, którzy obezwładniają Masona, po czym decydują się przekazać amerykańskich jeńców do wietnamskiego więzienia.

Postacie

Ciekawostki

  • W misji można znaleźć karabin M16. Można go podnieść po jednym ze zmarłych żołnierzy SOG, jednak broń nie będzie wydawać dźwięku.
  • Muzyka, którą słychać podczas przeprawy przez rzekę, to "Sympathy for the Devil" zespołu The Rolling Stones. Zespół był bardzo popularny podczas wojny w Wietnamie.

Bronie

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  
  Broń niedostępna  

Osiągnięcia i trofea

Nie opuszczaj łodzi.png Nie opuszczaj łodzi (Brązowe Bronze.png) (20Gamerscore.png)
Znajdź oznaki sowieckiej obecności w Laosie.
Lord nelson.jpg Lord Nelson (Srebrne Silver.png) (25Gamerscore.png)
Płynąc w górę rzeki, zniszcz wszystkie cele i budowle.
Nie Dzisiaj.png Nie dzisiaj (Srebrne Silver.png) (25Gamerscore.png)
Ukończ "Miejsce katastrofy", "Broń masowego rażenia" i "Zemstę" na poziomie trudności Weteran.