FANDOM

BlackopsNewTopright

Miejsce katastrofy – dziesiąta misja kampanii w Call of Duty: Black Ops.

OdprawaEdytuj

Transmisja # 2-15-4-25. Kryptonim: INDIA

Radziecki samolot transportowy został zestrzelony nad Laosem

Mason i GOS zostali wysłani, by odzyskać Novą 6 z wraku

13:00, 11 lutego 1968

OpisEdytuj

Alex Mason, Frank Woods, Joseph Bowman i Wiktor Reznow wsiadają do kutra i ruszają w stronę rozbitego radzieckiego samolotu transportującego gaz Nova 6. Po drodze niszczą stanowiska wietnamskiej armii. Po dotarciu na miejsce przebijają się przez wietnamskich żołnierzy, kiedy nagle pojawiają się radzieckie Hindy, które niszczą amerykańskie helikoptery i z których następnie wyskakują komandosi Specnazu. Po ich pokonaniu oddział dociera do szczątków samolotu, jednak po krótkiej inspekcji zostają zaatakowani przez komunistyczne siły. Po chwili nadlatują kolejne helikoptery, które rakietami niszczą resztki samolotu. Mason spada z klifu i traci przytomność. Po jej odzyskaniu zostaje wraz z kompanami złapany przez żołnierzy radzieckich, a po chwili przychodzą Dragowicz i Krawczenko, którzy obezwładniają Masona, po czym decydują się przekazać amerykańskich jeńców do wietnamskiego więzienia.

PostacieEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W misji można znaleźć karabin M16. Można go podnieść po jednym ze zmarłych żołnierzy SOG, jednak broń nie będzie wydawać dźwięku.
  • Muzyka, którą słychać podczas przeprawy przez rzekę, to "Sympathy for the Devil" zespołu The Rolling Stones. Zespół był bardzo popularny podczas wojny w Wietnamie.

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  
  Broń niedostępna  

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

Nie opuszczaj łodzi Nie opuszczaj łodzi (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Znajdź oznaki sowieckiej obecności w Laosie.
Lord nelson Lord Nelson (Srebrne Silver) (25Gamerscore)
Płynąc w górę rzeki, zniszcz wszystkie cele i budowle.
Nie Dzisiaj Nie dzisiaj (Srebrne Silver) (25Gamerscore)
Ukończ "Miejsce katastrofy", "Broń masowego rażenia" i "Zemstę" na poziomie trudności Weteran.