FANDOM

BO2topright Ztr

Mieszkaniec – specjalny przeciwnik występujący na mapie Tranzit w trybie Zombie w Call of Duty: Black Ops II.

OpisEdytuj

Mieszkańcy pojawiają się, gdy gracz wejdzie we mgłę. Wychodzą wtedy z ziemi i gonią gracza tak długo, dopóki nie wyjdzie z mgły. Jeżeli jeden z nich znajduje się w odpowiedniej odległości od gracza, wskakuje na niego, wydając przy okazji charakterystyczny dźwięk. Mieszkaniec w przeciwieństwie do innych zombie, nie atakuje bezpośrednio gracza, ale powoli doprowadza do jego natychmiastowego powalenia, nawet jeżeli gracz ma Juggernoga. Mieszkańca, który wskoczył na gracza, może zabić każdy gracz włącznie z ofiarą. W pierwszym przypadku wystarczy po prosu strzelać do mieszkańca z jakiejkolwiek broni, jednak w drugim sprawa wygląda nieco inaczej. Gracz, na którego wskoczył mieszkaniec, porusza się wolniej (efekt Stamin-Upa w tym czasie nie działa), jego ekran zostaje zamazany i jest on ograniczony tylko do ataków wręcz. Jeżeli mieszkaniec, goniąc gracza, wbiegł w lawę, będzie zadawał dodatkowo niewielkie obrażenia. W tej sytuacji zabicie mieszkańca opiera się na atakowaniu go wręcz. Ponieważ ma on małą ilość zdrowia, zwykły nóż wymaga pięciu uderzeń, nóż Bowie'go trzech, a Galwakastet dwóch. Mieszkańca można także zabić jeszcze zanim wskoczy na gracza. Ma on wtedy jeszcze mniejszą ilość zdrowia, gdyż zwykły nóż wymaga dwóch uderzeń, a nóż Bowie'go i Galwakastet tylko jednego. Pozwala to na zabijanie mieszkańców tuż przed wskoczeniem na głowę gracza poprzez odwrócenie się i atakowanie wręcz. Bardziej doświadczeni gracze potrafią zabijać je w ten sposób bez odwracania się. Mieszkańcy po śmierci nie dają graczowi żadnych punktów ani nie zostawiają power-upów.

Zadaniem mieszkańców jest zabezpieczenie kolejnych części mapy przed opuszczeniem ich przez gracza na piechotę. Właśnie dlatego, gdy gracz jest w lub na autobusie, mieszkańcy się nie pojawiają. Podobna sytuacja dzieje się także pod włączoną przy pomocy turbiny lub włącznika zasilania latarnią uliczną. Gdy gracz podejdzie do niej, żaden z mieszkańców go nie zaatakuje. Jeżeli gracz przyprowadzi na głowie jednego z nich, mieszkaniec zejdzie z gracza i wydrąży tunel pod latarnią, tworząc portal. Gdy gracz do niego wskoczy, zostanie teleportowany pod inną latarnię na mapie.

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

Biopaliwo obrazek osiągnięcia Biopaliwo (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Na TranZit użyj alternatywnego środka transportu.
Nie sądziłem, że istnieją obrazek osiągnięcia Nie sądziłem, że istnieją (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Na TranZit, zabij jednego z mieszkańców lasu, kiedy się do ciebie przyczepi.

CiekawostkiEdytuj

  • Nie ma niebieskich oczu jak reszta zombie, zatem nie jest kontrolowany przez Richtofena.
  • Małpka z talerzami nie odwraca uwagi mieszkańców.
  • Gdy mieszkaniec wskoczył na gracza, ten nie może reanimować powalonego gracza.
  • Jego gulgotanie jest podobne do gulgotania Złodzieja z Pentagonu.
  • Krzyk mieszkańca można usłyszeć podczas ładowania każdej mapy Green Run.
  • Nie przypomina w szczególny sposób ,,typowego zombie".

GaleriaEdytuj