Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Declassified Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: WWII.

Mina skacząca (ang. Bouncing Betty) – ładunek wybuchowy występujący w Call of Duty 3, Call of Duty: World at War, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II oraz Call of Duty: Ghosts w trybie wyginięcie.

Opis

Wygląd

W Call of Duty 3 i Call of Duty: World at War mina ma kształt puszki, natomiast w Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Ghosts kształt dysku.

Działanie

Po aktywacji mina wyskakuje w górę na pewną wysokość po czym wybucha.

W Call of Duty 3 i Call of Duty: World at War stawiało się ją w miejscu gdzie stoimy, natomiast w częściach z przyszłości można ją rzucić na pewną odległość.

Mina cod3.jpg
Mina cod5.png
Mina mw3.png
Mina bo2.png
Mina codg.png

Ciekawostki

  • Wybuch miny skaczącej można przeżyć poprzez przykucnięcie lub położenie się na ziemii przed wybuchem.