FANDOM

CoD2tr Cod4topright MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr MWRtopright AWtopright RealWorldtr
Moskwa – stolica Rosji, występuje w Call of Duty 2, Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Advanced Warfare.

Call of Duty 2 Edytuj

Misja "Szkolenie Armii Czerwonej" i mapa o tej samej nazwie dzieje się w Moskwie.

Call of Duty 4: Modern Warfare Edytuj

Występuje tylko w misji "Nie można walczyć w Sali Wojennej" w pokoju kontroli na ekranie.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

Lotnisko międzynarodowe Zachajew znajduje się w Moskwie. Na końcu misji "Hotel Whiskey" jeden z Rangerów pyta się: ''Kiedy ruszamy do Moskwy?''. Występuje też w multiplayerze i w operacji specjalnej ''Terminal". Miasto znajduje się też na tablicy odlotów w misji "Nic po rosyjsku".

Call of Duty: Black Ops Edytuj

Niemcy planowali w czasie 2WŚ zagazować Moskwę. Pojawia się też w cutscence w misji "Odrodzenie". Również w Moskwie mieszkała Kristina Raskowa. W Moskwie Daniel Clarke spotkał Dragowicza, i tak zaczął dla niego pracować.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Lotnisko międzynarodowe Zachajew w Moskwie pojawia się we wspomnieniach Jurija. W tym mieście urodzili się: Jurij i Alena Worszewska. Występuje też w multiplayerze i operacji specjalnej "Terminal".

Call of Duty: Advanced Warfare Edytuj

Moskwa była jednym z celów zamachów z 28 kwietnia 2055 roku.