FANDOM

MW2icontr

Muzeum – bonusowy poziom w Call of Duty: Modern Warfare 2.

OpisEdytuj

Gra rozpoczyna się w muzeum poświęconym grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Jest on podzielony na trzy sale: w środkowej są duże makiety pojazdów bojowych i śmigłowców w scenerii odpowiadającej ich pojawieniu się w kampanii gry. W dwóch pozostałych widać znane postacie z gry. Jeśli gracz do nich podejdzie, to zaczną się one ruszać (np. udawać że rozmawiają, strzelają itd). Gracz może je zabić dostępną bronią. W każdej sali znajdują się szklane gabloty, w których są miniaturowe modele pojazdów z gry lub broń (każda broń znajdująca się w trybie Multiplayer).

W pomieszczeniach z makietami ludzi występuje po jednym, tajemniczym, czerwonym przycisku. Gdy się do niego podejdzie, to na ekranie pojawi się napis "NIE naciskaj". Gdy gracz jednak naciśnie przycisk, to wszystkie postaci posiadające broń (z wyjątkiem tych zabitych wcześniej) "ożyją" i będą starać się zabić gracza. Dostają one wtedy więcej zdrowia niż normalnie. Po zabiciu wszystkich postacie pojawią się na swoich miejscach ponownie po tym, jak gracz opuści ich salę.

Eksponaty Edytuj

Pokój 1 Edytuj

Występują tam sceny z misji:

Pokój 2 Edytuj

Występują tu sceny z:

Pokój 3 Edytuj

Pojawiają się wspomniane misje:

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  
Każda dostępna w grze broń w tym M1911 45 oraz W1200.

CiekawostkiEdytuj

  • Przy pomocy komendy noclip można opuścić muzeum i, kierując się na północny wschód, dotrzeć do miejsca, w którym rozegrała się ostatnia część misji polegająca na zabiciu Shepherda.
  • Rosyjski policjant, który ma na wyposażeniu M9 zmienia na UMP45 po naciśnięciu klawisza F.
  • Przyjaciele z kampanii mają więcej punktów życia od przeciwników.
  • Niektóre postacie mogą nie przestać wykonywać animacji po zbliżeniu się do nich.
  • Cały poziom nawiązuje do filmu Noc w Muzeum.
  • W jednej z makiet (konkretnie w tej z misji "Alpinista") widać rosyjskich żołnierzy pijących z niewidzialnych szklanek (tzn. trzymają rękę tak, jakby w środku miała być szklanka).
  • Gdy gracz wciśnie przycisk w jednej z sal, to w tej drugiej postacie znikają.
  • Czasami jeśli przed wciśnięciem guzika gracz zabije postać stojącą obok sierż Foleya, to ten wyjdzie ze swojej makiety.

GaleriaEdytuj

Filmografia Edytuj

MW2 - Museum Mode Secrets

MW2 - Museum Mode Secrets

"Sekrety" występujące w misji.