Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops IIII.

Nóż bojowy – broń do walki wręcz występująca w Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Ghosts, Call of Duty: Advanced Warfare i Call of Duty: Black Ops III. Pojawia się również chwilowo w Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 3.

Call of Duty: Modern Warfare 2

Nóż bojowy pojawia się w misjach "Jak za dawnych czasów" i "Koniec gry". Pod koniec tej drugiej jest używany przez Johna "Soapa" MacTavisha do zabicia Shepherda.

Call of Duty: Modern Warfare 3

Nóż bojowy pojawia się w misjach "Znowu to samo" i "Twierdza". W obu przypadkach jest niedostępny dla gracza.

Call of Duty: Black Ops II

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Ghosts

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Advanced Warfare

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops III

(do uzupełnienia)