FANDOM

MW3tr Codghostsicon Call of Duty Ghosts Extinction icon

Nakręcony (ang. Juiced) - Seria zgonów występująca w trybie dla wielu graczy i trybie Operacji Specjalnej Chaos w Call of Duty: Modern Warfare 3 oraz w trybie Chaosu w Call of Duty: Ghosts.

Call of Duty: Modern Warfare

Tryb dla wielu graczy

Nakręcony jest to seria zgonów odblokowywana jako pierwsza już na 4. poziomie za serię 4 zgonów (3, jeśli ma atut Bezkompromisowy Pro). Sprawia on, że przez 7,5 sekundy po odrodzeniu gracz porusza się z o 25% szybciej niż podczas sprintu. Seria zgonów wśród graczy jest traktowana neutralnie, a sama w sobie jest wysoce przydatna i pozwala szybciej włączyć się do walki.

Operacje Specjalne - Chaos

Seria zgonów - tutaj w roli bonusu - gracz odblokowuje po uzyskaniu mnożnika w wysokości 70.

Call of Duty: Ghosts

Nakręcony pojawia się jako seria w trybie Chaosu, gdzie gracz otrzymuje go za uzyskanie mnożnika w wysokości 140. Poza tym, nie różni się od odpowiednika z Call of Duty: Modern Warfare 3.

Ciekawostki

  • Wczesna wersja ikony serii zgonów przypominała ikonę atut Ekstremalna kondycja czy Maratończyk.
  • Obecna ikona przypomina strzykawkę, którą wstrzykuje się sterydy. Angielska nazwa tej procedury ("juicing") była inspiracją dla oryginalnej nazwy serii.