Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Cold War. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.
20px-Disambig-icon.png Dla odpowiednika w trybie multiplayer, patrz Nakręcony (multiplayer).

Nakręcony – tryb gry trybu Zombie w Call of Duty: Black Ops Cold War, dodany podczas sezonu pierwszego w aktualizacji z 14 stycznia 2021 r. Usunięty w aktualizacji z 4 lutego 2021 r. Dostępny ponownie w odnowionej wersji (Nakręcony 2: Nie ma czasu na kręcenie) od aktualizacji z 20 maja 2021 r.

Opis[]

Tryb Nakręcony w trybie Zombie jest odpowiednikiem trybu o tej samej nazwie z trybu multiplayer. Zasady są bardzo proste: zabić przeciwnika, nim skończy się czas. Po rozpoczęciu rozgrywki i zabiciu pierwszego zombie lub odczekaniu chwili na ekranie każdego gracza pojawia się zegar, odmierzający czas, w przeciągu którego konieczne jest dokonanie zabójstwa dowolnego przeciwnika. Sukces skutkuje odnowieniem czasu, zaś porażka wybuchową śmiercią wszystkich graczy lub powaleniem w przypadku posiadania atutu Quick Revive 5. poziomu lub Tombstone Soda. Z tego powodu już od pierwszej rundy zombie poruszają i odradzają się szybciej. Ponadto przejścia między rundami są płynne, tzn. zombie w żadnym przypadku nie przestają się odradzać, przez co nie występują przerwy. Zrezygnowano również z rund specjalnych. Aby jednak utrudnić rozgrywkę, maksymalny czas na zabicie przeciwnika nie jest stały. Co każde 3 rundy skraca się on o 3 sekundy, aż osiągnie jedynie 5 sekund. Przy tak krótkim czasie niezmiernie przydatnym może się okazać power-up Licznik zatrzymany, który powoduje zatrzymanie zegara na 10 sekund. Z kolei aby gracz nie musiał martwić się, że zabraknie mu amunicji, zwykli zombie mogą ją upuszczać po śmierci. Natomiast elitarni przeciwnicy mogą dodatkowo pozostawić po sobie inne cenne przedmioty, takie jak broń, serie punktów lub atuty.

Wraz z drugą aktualizacją sezonu trzeciego (Sezon trzeci Doładowanie) Nakręcony został ponownie dodany, lecz w nieco odmienionej formie. Nakręcony 2: Nie ma czasu na kręcenie zapewnia te same doświadczenia z rozgrywki co w podstawowym trybie, jednak wprowadza pewne ograniczenia. Gracze zaczynają rozgrywkę z nożem, a wszystkie bronie na ścianach znikają. Zamiast tego skrzynka losująca dostępna jest w każdym możliwym miejscu i istnieje znacznie zwiększona szansa na zdobycie z niej wybuchowej broni lub serii punktów. Również przeciwnicy po śmierci częściej upuszczają wybuchowe wyposażenie.

Zmiany na mapach[]

Die Maschine[]

  • Pack-a-Punch nie wymaga odblokowania i dostępny jest po uruchomieniu zasilania.
  • Brak anomalii prowadzących do Mrocznego Eteru.
    • Z tego powodu nie ma możliwości ulepszenia Maszyny DIE do wariantów Błyskawicy DIE i Termofazy DIE.

Firebase Z[]

Ciekawostki[]

  • Początkowo Nakręcony uwzględniał występowanie specjalnych rund, jednak ze względu na mniejszą ilość przeciwników, utrudniającą a w niektórych przypadkach uniemożliwiającą utrzymanie licznika, specjalne rundy zostały usunięte w aktualizacji.
Advertisement