MW3tr

Nalot – czternasta misja trybu operacji specjalnych, a druga z Poziomu 4 w Call of Duty: Modern Warfare 3.

Opis Edytuj

W misji gracz wciela się w nieznanego żołnierza Delta Force. Na początku znajduje się on na pokładzie śmigłowca MH-6 Little Bird o kryptonimie Angel-1. Z jego pokładu musi najpierw wypatrzeć miejsce katastrofy innego helikoptera należącego do zespołu Bravo. Ich zadaniem było zniszczenie narkotyków, z których utrzymywała się miejscowa milicja. Po rozbiciu się ich śmigłowca zadanie to zostało przydzielone graczowi. Najpierw musi on strzelać do nieprzyjaciół znajdujących się na dole oraz na dachach. Tutaj przydaje się granatnik. Następnie trzeba wyskoczyć ze śmigłowca i na piechotę powstrzymać resztę milicji. Potem bohater musi znaleźć narkotyki i wysadzić je za pomocą C4. Jedne z nich znajdują się na dachu domu, a drugie wewnątrz mieszkania naprzeciwko. Po ich wysadzeniu pojawiają się dodatkowe oddziały wroga. Gracz musi je zabić, po czym jedyne co mu pozostaje do zrobienia, to udanie się do strefy ewakuacji.