FANDOM

AWtopright

Nalot - seria punktów występująca w Call of Duty: Advanced Warfare.

Opis Edytuj

Multiplayer Edytuj

Seria ta kosztuje 725 punktów bez modułów i jest odblokowywana na 27 poziomie. Po zdobyciu jej, gracz ma za zadanie wybrać miejsce, przez które bombowiec przeleci i je zbombarduje. Działa to podobnie do Pędzącego gromu. Samoloty zrzucające bomby to A-10 VTOL. Seria ta jest szczególnie potężna, gdyż może zabić graczy nawet w budynkach, a jeden z członków drużyny może przejąć kontrolę nad kontrolowanymi rakietami wystrzeliwanymi z samolotu. Moduł z flarami jest jednym z mniej użytecznych, gdyż niewielu graczy strzela do bombowca, z powodu na jego szybki lot, który utrudnia namierzenie go. Moduł kamuflaż może pomóc, gdyż może niepostrzeżenie zrzucić na przeciwnika bombę. Moduł dodający dodatkowy bombowiec jest drogi, jednak dzięki temu ta seria punktów może stać się jedną z najbardziej śmiercionośnych. Po dodaniu modułu zrzutu wsparcia, samolot będzie działał jak seria ofiar Zrzut awaryjny, zrzucając 3 zrzuty wsparcia. Po dodaniu modułu z drugim bombowcem, ilość paczek zwiększy się do 6.

Moduły Edytuj

Moduł Dodatkowy koszt Efekt Ikona
Flary 50 punktów Wystrzeliwuje flary, aby zmyliły wrogie rakiety Flares Bombing Run Module AW
Kamuflaż 100 punktów Dodaje kamuflaż, dzięki czemu bombowca nie widać na wrogim radarze Stealth Bombing Run Module AW
Dodatkowy bombowiec 300 punktów Dodaje dodatkowy bombowiec Additional Bomber Bombing Run Module AW
Zrzut wsparcia 400 punktów Zrzuta pakiety wsparcia na mapę Care Packages Bombing Run Module AW

Egzo Przetrwanie Edytuj

W tym trybie można go zdobyć ze zrzutów. Jest bardzo pomocny w zabijaniu dużej liczby wrogów, szczególnie AST. Razem z nim przydaje się BSP, dzięki czemu gracz wie gdzie ci się znajdują. Nie ma on żadnych modułów.