FANDOM

MW2icontr MW3tr
20px-Disambig-icon.png Dla serii ofiar występującej w Call of Duty 4: Modern Warfare, patrz Nalot.

Nalot precyzyjny – seria ofiar pojawiająca się w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3 oraz Call of Duty: Online.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

Nalot Precyzyjny pozwala graczowi na wezwanie trzech samolotów F-15 Strike Eagle jeśli znajduje się on w drużynie Task Force 141, US Army Rangers, Navy SEALs lub trzech samolotów typu MiG-29 jeśli w drużynie OpFor, Specnaz lub Brazylijska milicja, wezwane myśliwce zbombardują oznaczony obszar.

W przeciwieństwie do Nalotu występującego w Call of Duty 4: Modern Warfare, ta wersja nalotu dodatkowo pozwala na wyznaczenie obszaru, który zostanie zbombardowany. BSP jest również bardzo przydatne podczas oznaczania, ponieważ pokazuje on aktualną pozycję wrogów.

Jeśli drużyna chce szybko przejąć flagę, nalot precyzyjny może również zostać wezwany aby zmniejszyć opór obrońców. Taką samą taktykę można wykorzystać w trybie demolki, poprzez zbombardowanie celu do wysadzenia aby zmniejszyć opór.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Nalot Precyzyjny pojawiający się w Call of Duty: Modern Warfare 3 to nagroda serii ofiar otrzymywana po 6 zabójstwach bez śmierci. Jej działanie nie zostało zmienione, co oznacza że jest ona taka sama co w Call of Duty: Modern Warfare 2.

Nalot nie zrzuci długiej linii bomb, dlatego koło pojawiające się po wyciągnięciu znacznika pokazuje, gdzie bomby spadną, a strzałka kierunek w który myśliwce będą lecieć.

GaleriaEdytuj

Call of Duty OnlineEdytuj

Nalot Precyzyjny powraca w Call of Duty: Online i działa tak samo jak ten w Call of Duty: Modern Warfare 2

CiekawostkiEdytuj

  • Nalot precyzyjny zadaje mniej obrażeń niż jego odpowiednik w Call of Duty 4: Modern Warfare.