Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops IIII. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Nastawienie tłumu – funkcja trybu zombie występująca na mapie IX. W sposób pasywny śledzi indywidualne poczynania każdego z graczy w trakcie rozgrywki i wskazuje poziom zadowolenia publiczności. Początkowo nastawienie tłumu jest neutralne i zobrazowane jest w lewym dolnym rogu interfejsu pod postacią dłoni z kciukiem ułożonym poziomo. Kontynuując rozgrywkę możliwe jest uzyskanie 3 poziomów pozytywnego nastawienia tłumu (kciuk skierowany ku górze z zieloną poświatą) lub 2 poziomów negatywnego nastawienia (kciuk skierowany w dół z czerwoną poświatą). Osiągnięcie maksymalnego poziomu pozytywnego nastawienia można rozpoznać, gdy ikona zaczyna emitować charakterystyczne zielone iskry. W przypadku negatywnego nastawienia, jest to czerwony dym.

Gracze mają wpływ na poziom nastawienia tłumu i w miarę potrzeby mogą nim manipulować. Trzeba jednak zaznaczyć, że uzyskanie poprawy tego poziomu jest ogółem trudniejsze niż jego pogorszenie.

Do poprawy nastawienia tłumu przyczyniają się takie zachowania jak:

Pogorszenie nastawienia następuje z kolei, gdy gracz:

  • zostanie powalony;
  • otrzyma obrażenia od ognia;
  • otrzyma obrażenia od tygrysa atakującego z wyskoku;
  • zaatakuje publiczność granatem, bombą kwasową bądź upiornym ogniem.

Nagrody[]

Utrzymywanie odpowiedniego poziomu nastawienia tłumu skutkuje otrzymaniem w każdej rundzie odpowiednio pozytywnych lub negatywnych nagród od publiczności. Gdy gracze są uprawnieni do nagrody, o czym świadczy komunikat przy ikonie, należy udać się na arenę. Po spojrzeniu się w stronę publiczności, rzuci ona nagrodę w losowe miejsce na arenie. W każdej rundzie można odebrać tylko jedną nagrodę.

Nastawienie tłumu Poziom Możliwe nagrody
Negatywne 2 Kupa, której zebranie zabiera graczowi 250 punktów (po odblokowaniu Pack-a-Puncha)
Rzut kamieniem w gracza, zadający 5 punktów obrażeń (przed odblokowaniem Pack-a-Puncha)
1 Rzut kamieniem w gracza, zadający 5 punktów obrażeń
Neutralne - Nic
Pozytywne 1 Nic
2 Carpenter
Dodatkowe Punkty
Insta-Kill
3 Fire Sale
Full Power