FANDOM

BlackopsNewTopright

Neitsch – postać występująca w Call of Duty: Black Ops w misji "WMD", gdzie przez jakiś czas jest postacią grywalną.

ŻyciorysEdytuj

Neitsch był pilotem United States Air Force działającym w okresie zimnej wojny. Współpracował z kapitanem Moselym.

18 lutego 1968 roku Neitsch wraz z Mosley'em dostał zadanie specjalne. Miał wesprzeć grupę agentów Black Ops w ich próbie infiltracji radzieckiej bazy broni WMD na Uralu. Aby jednak nie wykryły ich radary, piloci użyli samolotu Blackbird SR-71 Blackbird. Dzięki wsparciu obu pilotów udało się pokierować agentami Black Ops tak, aby bezpiecznie dotarli do fabryki. Później, w czasie jej infiltracji dawał żołnierzom na ziemi wskazówki i informował o niebezpieczeństwach. Cała misja zakończyła się sukcesem.

Jego dalsze losy są nieznane, lecz najprawdopodobniej udało mu się wrócić do macierzystej bazy lotnictwa w Beale w Kalifornii.

CiekawostkiEdytuj

  • Neitsch to jedno z najpopularniejszych nazwisk niemieckich.
  • Neitsch miał mieć na imię Thomas, ale Treyarch zmieniło jego imię aby uhonorować fana Call of Duty, który zmarł na raka krótko przed swoimi 17. urodzinami.

Galeria Edytuj