FANDOM

Cod4topright MWRtopright SJtr

Nie można walczyć w Sali Wojennej – dziewiętnasta misja kampanii w Call of Duty 4: Modern Warfare. Polega na dostaniu się do rosyjskiej wyrzutni rakiet i wczytaniu kodów anulujących.

OpisEdytuj

Misja zaczyna się jak Soap MacTavish wraz z Price'em i Griggsem dostają się do baraków przez szyby wentylacyjne. Tam, w zależności od stopnia trudności, mają 9-15 minut na dotarcie do pokoju odpalania i wczytaniu kodów anulujących do rakiet. Po przedarciu się przez linię obrony w barakach, oczyszczają magazyny i dochodzą do silosów. Okazuje się, że rozpoczęło się odliczanie do startu pozostałych rakiet. Po bezpiecznym przejściu przez silosy, drużyna wysadza ścianę pokoju kierowania odpalaniem i oczyszcza go. Soap wczytuje kody anulujące, po czym wszyscy otrzymują informację, że Imran Zachajew ucieka. Drużyna opuszcza pokój odpalania i kieruje się do garażu. Tam spotykają się z Gazem i uciekają z wyrzutni ciężarówkami.

BronieEdytuj

  Broń startowa  
Wyposażenie zdobyte w misji Wszyscy na miejscu w przypadku kontynuacji gry. W przeciwnym razie poniższe wyposażenie.
  Broń do znalezienia  

CiekawostkiEdytuj

  • Komputer znajdujący się przed pokojem odpalania przypomina WOPR z filmu "Gry wojenne".
  • Niektóre czerwone rury można wysadzić.
  • Nazwa misji jest nawiązaniem do filmu "Doktor Strangelove, czyli jak przestałem się martwić i pokochałem bombę".
  • Nie wiadomo jak druga drużyna weszła do pokoju odpalania. Drużyna mówi, że wchodzi do pomieszczenia z przeciwległej ściany, jednak nigdzie nie ma po tym śladu.
  • Gdy gracz będzie uciekał z silosów może po drodze zauważyć dodatkowe 2 pary drzwi do pozostałych silosów. Sugeruje to, że w bazie było 8 silosów z rakietami, co nie jest możliwe biorąc pod uwagę intro i poprzednią misję.

GaleriaEdytuj