FANDOM

CoD2tr Cod5topright BlackopsNewTopright WWIItopright

Niemieccy jeńcy – jeńcy pojawiający się w grach z serii Call of Duty, gdzie akcja rozgrywa się podczas II wojny światowej.

Call of Duty 2Edytuj

Niemiecki jeniec pojawia się już w pierwszej misji tuż po zakończeniu szkolenia. Podczas przesłuchania mówi o ruchu niemieckich żołnierzy w Moskwie. Po wyjściu gracza z budynku, w którym przebywa nieszczęśnik, komisarz Letlew go zabija.

Dwóch niemieckich jeńców można spotkać również w kampanii brytyjskiej po oczyszczeniu kuchni jednego z domów w misji "Jeńcy wojenni". Więzili tam rannych amerykańskich jeńców. W czasie gdy MacGregor i John Davis odbijali niemiecką ciężarówkę, jeńcy zostali zabici.

Call of Duty: World at WarEdytuj

Niemieccy jeńcy pojawiają się w misji "Wykwaterowanie". Pierwszy pojawia się na początku misji, gdzie Rosjanie wykonują na nim egzekucję, choć gracz również może go zabić.

Trzech kolejnych można spotkać przy drzwiach do metra, gdzie Dmitrij ma wybór: spalić ich brutalnie koktajlem Mołotowa lub szybko rozstrzelać. Po wykonaniu następnej egzekucji niemieccy jeńcy więcej się nie pojawiają.

Call of Duty: Black OpsEdytuj

Kilku niemieckich jeńców występuje w misji "Projekt Nova", gdzie Lew Krawczenko zabija każdego po kolei strzałem w głowę. Gdy kończy mu się amunicja tuż przed zabiciem ostatniego z nich, zabiera nóż Jariedowi i podcina nim Niemcowi gardło.

Call of Duty: WWIIEdytuj

Niemiecki jeniec pojawia się w przerywniku filmowym przed misją "Zasadzka", w której prosi Zussmana o wodę. Gdy tylko ten wręcza mu manierkę Pierson wytrąca ją z rąk Niemca i krzyczy na Zussmana. Wykorzystując zamieszanie, jeniec próbuje uciekać, lecz Daniels dogania go i powala na ziemię. Następnie przeszukuje on Niemca i znajduje rozkazy podłożenia ładunków pod most w Remagen. Po wszystkim Pierson kopie wroga w twarz.