MW3tr

Nieudana ewakuacja – siódma misja trybu operacji specjalnych z Poziomu 2 w Call of Duty: Modern Warfare 3.

Opis Edytuj

Misję zaczynamy w pewnym kościele w Sierra Leone. Wróg na początku nie wie o naszej lokacji, co daje nam na początku przewagę. Jednak gdy zaatakujemy pierwszego z nich, reszta zacznie nas atakować. Naszym celem jest zdobycie pięciu materiałów wywiadowczych wroga. Leżą one na ziemi w postaci teczek z dokumentami. Gdy gracz zabije wroga z dokumentami, teczka będzie leżała obok jego ciała. Wtedy wystarczy ją podnieść. Jednak nie będzie to takie proste, bo w wiosce jest ukrytych wielu wrogów, a są oni dodatkowo wspomagani przez działka strażnicze i wyszkolone hieny. Kiedy gracz zbierze trzecią teczkę, przeczyta w niej o nowej kryjówce wroga niedaleko stąd. Potem Overlord powie nam, żebyśmy się udali do innej części wioski przez ruiny spalonego domu. Tam musimy zebrać jeszcze dwa pakiety dokumentów. Po walce i zdobyciu tych danych dowództwo rozkazało nam pójść na jak najwyższe miejsce jakie znajdziemy. Gdy już tam będziemy, Overlord rozkaże nam oznaczyć kryjówkę, którą znaleźliśmy w zdobytych danych. Mamy to zrobić za pomocą wskaźnika laserowego przymocowanego do naszej broni. Po tym nadlecą sojusznicze rakiety, które uderzą w oznaczony budynek. Po tym misja kończy się.

Ta misja ma średni poziom trudności, bo nie ma w niej jakiejś najłatwiejszej ścieżki do obrania. Obok nas, przy starcie leży parę broni. W początkowej fazie możemy likwidować wrogów ze snajperki. Potem najlepiej wymienić ją na leżącą nieopodal strzelbę Striker. Przyda się do likwidacji na bliski dystans. Jednak nasz M4A1 z celownikiem hybrydowym lepiej zatrzymać. Działka strażnicze najlepiej likwidować semtexem z bezpiecznej odległości. Na dalsze dystanse lepiej robić to karabinem szturmowym, ale trzeba pamiętać, by schować się w odpowiednim momencie (działka nas mogą namierzać). W groźnych momentach dobrze będzie użyć granatów błyskowych.

Należy zauważyć, że będą przyznawane dodatkowe punkty za nieniszczenie działek strażniczych oraz za zabijanie hien nożem.