Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare.

Niewidoczny – atut poziomu 1. występujący w Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Black Ops III i Call of Duty: Infinite Warfare, atut typu Maskowanie w Call of Duty: Ghosts oraz atut poziomu 2. w Call of Duty: Advanced Warfare.

Call of Duty: Modern Warfare 3

W tej części, gracz staje się niewidzialny dla działek strażniczych, samolotów zwiadowczych i dronów bojowych. Sprawia to, że gracz nie zostanie zaatakowany przez helikopter. Dodatkowo, gracz nie będzie oznaczony czerwonym kwadratem dla sterowanej wieżyczki czy pocisku Predatora.

Wersja Pro jest odblokowywana po zniszczeniu 40 działek, lub elementów wsparcia z powietrza. Sprawia ona, że namierzanie z wyrzutni trwa o 50% krócej, a także zwiększa obrażenia zadawane pociskami powietrznym seriom ofiar. Nie działa on w przypadku Javelina, a zniszczenia pojazdów wieżyczką SAM nie zaliczają się do wyzwania.

Call of Duty: Black Ops II

Tutaj działanie tego atutu zostało nieco ograniczone. Gracz nie może zostać namierzony przez pojazdy kierowane przez AI takie jak Dron eskortujący i śmigłowiec stealth, jednak A-10 nadal może trafić go dzięki swoim niekierowanym pociskom. Dotyczy to również Łowcy i Roju. Mogą one jednak trafić gracza "przypadkowo", gdy lecą w kierunku innego.

Call of Duty: Ghosts

Sprawia on, że gracz nie jest widoczny dla wsparcia powietrznego wroga.

Call of Duty: Advanced Warfare

Działa on podobnie. Zapobiega byciu namierzonym przez Warbirda i Paladyna kontrolowanych przez graczy, jak również przez AI. Nazwa gracza nie pojawia się ponadto, gdy wrogowie w niego celują, a celownik nie zmienia koloru na czerwony.

Call of Duty: Black Ops III

W tej części jest to perk poziomu 1. Zapobiega zostaniu wykrytym przez wsparcie powietrzne wroga.

Call of Duty: Infinite Warfare

Atut powraca w tej części i działa tak samo jak w poprzednich odsłonach. Dodatkowo zapobiega zostaniu wykrytym przez Sępa, działko szokowe, Nadzorcę i R-C8.

Advertisement