FANDOM

MW3tr

Niewidzialne zagrożenie – dwunasta misja trybu Operacji Specjalnych i czwarta od Poziomu 3 w Call of Duty: Modern Warfare 3.

Opis Edytuj

W misji gracz wciela się w żołnierza Delta Force Metal 0-4. Jego zadaniem jest odnalezienie i rozbrojenie ośmiu IED (Improvised Explosive Device – improwizowany ładunek wybuchowy) znajdujących się na zniszczonym wojną centrum Berlina. Przeszkodzić w tym mają rosyjscy żołnierze wspomagani przez czołg T-90 i jeden MH-6 Little Bird. Jednak gracz nie jest bez szans, bowiem jest wyposażony w kombinezon Kolosa i BSP Predator uzbrojonego w pociski.

Mechanika misji polega na tym, by za pośrednictwem Predatora przedstawiać Overlordowi pole bitwy, dzięki czemu pomoże on rozpoznać, które IED są prawdziwe, a które nie. Potem jedyne co pozostaje graczowi do wykonania, to rozbroić prawdziwe ładunki wybuchowe oraz wyeliminować wrogów, którzy chcą mu w tym przeszkodzić.

Jeśli w misji biorą udział dwie osoby, to hostujący gracz zostaje kolosem, a jego kompan – snajperem strzelającym z dachu budynku banku. Dodatkowo to ten drugi może obsługiwać Predatora.

Bronie Edytuj

  Broń startowa  
  Broń startowa (co-op)   
  Broń do znalezienia  

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz nie będzie rozbrajał bomb, nieprzyjaciele będą w nieskończoność na niego napierać.
  • L86 LSW w tej misji jest przeładowywane dużo szybciej, podobnie jak w przypadku atutu Zręczne ręce.
  • Żołnierze wroga w tej misji mają zupełnie inny ekwipunek niż w trybie kampanii i multiplayer. Ich mundury mają kaptur zamiast futrzanego kołnierza, a kamuflaż, który noszą, ma niebieski odcień.
  • Podczas strzelania w śmigłowiec na ekranie nie wyświetla się hitmarker.

Galeria Edytuj