FANDOM

Cod5topright

Nightfire - mapa trybu wieloosobowego występująca w Call of Duty: World at War. Dostępna jest po pobraniu pierwszego pakietu dodatkowego o nazwie Map Pack 1.

Opis Edytuj

Małej wielkości mapa, na której walczą pomiędzy sobą frakcje Armia Czerwona oraz Wehrmacht. Tłem dla tej planszy jest nocny krajobraz zbombardowanego Berlina, gdzie budynki popadają w ruinę, a miasto rozświetlone jest płomieniami pożarów. Toczą się tu głównie walki na krótki i średni dystans. Wszędzie można się natknąć na budynki. W centrum mapy umieszczono placyk. obok którego zlokalizowany jest najwyższy budynek.

Ciekawostki Edytuj

  • W wywiadzie dla Community Managera, Nightfire pierwotnie miał być wydany jako podstawowa mapa. Z powodu braku czasu nie udało im się ukończyć mapy, którą ostatecznie wrzucono pół roku później do pierwszego DLC.
  • Jeśli gracz skorzysta z komendy noclip, uniesie się w górę, po czym wyjdzie poza mapę, zobaczy dwa stosy dymu unoszące się w powietrzu. Zostało to najprawdopodobniej dodane, aby dać graczom na ziemi efekt fabryki w oddali.
  • Gracz może usłyszeć człowieka w radiu lub głośniku, rozmawiającego przez obszar spawnu Wehrmachtu. Słychać to także w pobliżu budynku z numerem 234 nad drzwiami.
  • Nazwa dla mapy zapisana w konsoli jest w języku niemieckim.