FANDOM

Cod5topright

Nightfire - mapa trybu wieloosobowego występująca w Call of Duty: World at War. Dostępna jest po pobraniu pierwszego pakietu dodatkowego o nazwie Map Pack 1.

Opis

Małej wielkości mapa, na której walczą pomiędzy sobą frakcje Armia Czerwona oraz Wehrmacht. Tłem dla tej planszy jest nocny krajobraz zbombardowanego Berlina, gdzie budynki popadają w ruinę, a miasto rozświetlone jest płomieniami pożarów. Toczą się tu głównie walki na krótki i średni dystans. Wszędzie można się natknąć na budynki. W centrum mapy umieszczono placyk. obok którego zlokalizowany jest najwyższy budynek.

Ciekawostki

  • W wywiadzie dla Community Managera, Nightfire pierwotnie miał być wydany jako podstawowa mapa. Z powodu braku czasu nie udało im się ukończyć mapy, którą ostatecznie wrzucono pół roku później do pierwszego DLC.
  • Jeśli gracz skorzysta z komendy noclip, uniesie się w górę, po czym wyjdzie poza mapę, zobaczy dwa stosy dymu unoszące się w powietrzu. Zostało to najprawdopodobniej dodane, aby dać graczom na ziemi efekt fabryki w oddali.
  • Gracz może usłyszeć człowieka w radiu lub głośniku, rozmawiającego przez obszar spawnu Wehrmachtu. Słychać to także w pobliżu budynku z numerem 234 nad drzwiami.
  • Nazwa dla mapy zapisana w konsoli jest w języku niemieckim.