FANDOM

Codghostsicon

Nowy wspaniały świat – druga misja w Call of Duty: Ghosts.

Opis Edytuj

Akcja misji dzieje się na południu Kalifornii w Los Angeles. W pewnym opuszczonym budynku David "Hesh" Walker i jego brat Logan bawią się z psem Rileyem. W pewnym momencie pies wyczuwa coś podejrzanego, więc bracia decydują się przeszukać budynek i spotkać się z członkami Drużyny 2. Po wyjściu na zewnątrz spotykają swoich sprzymierzeńców i decydują się oczyścić teren z wrogów. Zadaniem Walkerów jest zlikwidowanie wrogów przy stacji benzynowej. Potem spotykają kolejny zwiad wojsk Federacji, który muszą zlikwidować, by przegrupować się w punkcie Overwatch. Tam dowiadują się o tym, że duża grupa Amerykanów została osaczona przy murze. Bohaterowie po walce m.in. z przeciwnikami na śmigłowcach dochodzą do końca muru. Lecz w tym momencie nadlatuje wrogi helikopter szturmowy. Logan dostaje za zadanie zniszczenie go z wyrzutni MAAWS.

Następnie Hesh z bratem i ich psem wsiadają do MATV i jadą do Fortu Santa Monica zdać raport z misji własnemu ojcu. Tam dostają zadanie udania się do tzw. ziemi niczyjej, by zdobyć informacje o zabójcy Duchów.