Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Obrońca – funkcja trybu zombie występująca na mapie Shadows of Evil. Jest to robot z departamentu policji miasta Morg, który, wyposażony w KN-44, walczy przez 2 minuty u boku graczy z zombie i innymi stworzeniami. Ponadto potrafi on zbierać power-upy i reanimować innych. W tym drugim przypadku, w trakcie rozgrywki solowej gracz może przeżyć nawet bez Quick Revive'a. Jeżeli go jednak kupił, nie straci go po reanimacji. Obrońcę można wezwać w pierwszej części każdej dzielnicy oraz na skrzyżowaniu. Kosztuje to 2000 punktów, które mogą być stopniowo wpłacane do dowolnej skrzynki alarmowej jako "złożenie się na fundusz obrony". W tym celu należy jednak wcześniej umieścić trzy bezpieczniki w panelu zlokalizowanym w metrze. Po jednym z nich można znaleźć w drugiej części Canal High Street, Footlight High Street i Waterfront High Street. Ponadto w każdym z tych miejsc bezpieczniki mogą leżeć w trzech miejscach, które zmieniają się co rozgrywkę.

Po ukończeniu easter egga Apocalypse Averted obrońca zostaje ulepszony. Od tej chwili jest złoty, trzyma ulepszony KN-44 i potrafi szybciej reanimować graczy.

Osiągnięcia i trofea

Blaszak obrazek osiagniecia.png Blaszak (Brązowe Bronze.png) (25Gamerscore.png)
Na Shadows of Evil, w trakcie jednej gry, przywołaj Obrońcę w każdej dzielnicy.
Advertisement