FANDOM

MW2icontr MW3tr

Ochrona lotniska Zachajew – frakcja, występująca w Call of Duty: Modern Warfare 2 oraz częściowo w Call of Duty: Modern Warfare 3.

Opis Edytuj

Ta frakcja, jak sama nazwa wskazuje, musi ochraniać cywili przed niebezpieczeństwami na międzynarodowym lotnisku im. Imrana Zachajewa, co sprowadza się głównie do ochrony przed zamachami terrorystycznymi.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

W misji "Nic po rosyjsku", grając jako Aleksy Borodin (ukryta tożsamość Allena), gracz musi zdobyć zaufanie terrorysty Władimira Makarowa, co sprowadza się do dokonania zamachu na lotnisko w Moskwie. Początkowym wrogiem w misji jest właśnie ochrona lotniska. Ich próba zatrzymania zamachowców kończy się fiaskiem, ponieważ zazwyczaj krzyczą do zamachowców, by ci odłożyli broń. W dalszej części misji są zastępowani przez FSB.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

W tej grze pojawiają się tylko w retrospekcji Jurija, gdy ten opowiada Price'owi o swoich dawnych związkach z Makarowem. Ranny Jurij chciał powstrzymać dalsze mordowanie ludzi na lotnisku, więc podniósł broń jednego z ochroniarzy, lecz nie udało mu się nic wskórać. Po utracie przytomności ratuje go jeden z ochroniarzy lotniska.

UzbrojenieEdytuj

  • M9
  • UMP45 (tylko w misji "Muzeum" jeśli się naciśnie klawisz F)
  • P99 (Modern Warfare 3)