FANDOM

MW2icontr MW3tr

Operacje Specjalne (Spec Ops lub Special Ops) – tryb gry występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 3.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

Gracz może w nie grać samemu lub ze znajomym, w szereg misji rozgrywających się na poziomach znanych z kampanii. Najczęściej są to misje typu skradaj się, weź lub rozbrój i uciekaj albo zabij odpowiednią liczbę wrogów. We wszystkich misjach można dobrać poziom trudności z wyjątkiem misji "Piekiełko" i "Wyścig", które trzeba ukończyć w jak najlepszym czasie by uzyskać 3 gwiazdki. Często na początku misji mamy możliwość dobrania sobie odpowiadających nam broni. Misje "Strażnik" i "Wielki brat" w przeciwieństwie do innych wymagają dwóch graczy. Podczas kilku operacji walczymy z kolosami, to ich pierwsze pojawienie się w grach z serii Call of Duty. Operacje dzielą się na 5 sekcji: Alfa, Bravo, Charlie, Delta i Echo. Im wyższa sekcja tym wyższy poziom trudności.

Sekcje Edytuj

Alfa Edytuj

Roboty Predator, gangi z faveli, karabiny snajperskie i skradanie się. Te operacje są krótkie i wspaniałe.

Dostępne od początku.

Misje: Edytuj

Bravo Edytuj

Samoloty AC-130, wyścigi na śniegu, działka Vulcan z eksplodującą amunicją. Dla każdego coś się znajdzie.

Do odblokowania wymagane jest zdobycie 4 gwiazdek.

Misje: Edytuj

Charlie Edytuj

Próby czasowe, wybuchowe włamy, złomowisko, przeciwnicy w kamuflażu. Robi się nieco trudniej.

Misje: Edytuj

Delta Edytuj

Misje: Edytuj

Echo Edytuj

Platforma wiertnicza i favela pełna kolosów. Te operacje są szybkie i brutalne.

Misje: Edytuj

Osiągnięcia/Trofea Edytuj

  • Agent specjalny (Brązowe trofeum) - zdobądź conajmniej 3 gwiazdki w 10 różnych misjach specjalnych.
  • Hotel Bravo (Brązowe trofeum) - zdobądź 4 gwiazdki w misjach specjalnych.
  • Jedenastka (Brązowe trofeum) - zdobądź co najmniej 1 gwiazdkę w 11 różnych w misjach specjalnych.
  • Lista zasłużonych (Brązowe trofeum) - zdobądź 1 gwiazdkę w każdej misji specjalnej.
  • Jestem Kolosem... (Brązowe trofeum) - zabij Kolosa w misji specjalnej.
  • Oczko (Brązowe trofeum)- zdobądź 21 gwiazdek w misjach specjalnych.
  • Specjalista (Srebrne trofeum)- zdobądź 30 gwiazdek w misjach specjalnych.
  • Profesjonalista (Srebrne trofeum) - zdobądź 3 gwiazdki w co najmniej 15 różnych w misjach specjalnych.
  • Trafiony, niezatopiony (Brązowe trofeum) - zabij 4 nieprzyjaciół z rzędu, kiedy zostaniesz ranny podczas misji specjalnej.
  • Wróg na szóstej (Brązowe trofeum) - zdobądź 8 gwiazdek w misjach specjalnych.
  • Zasób operacyjny (Brązowe trofeum) - zdobądź 3 gwiazdki w co najmniej 5 różnych w misjach specjalnych.
  • Złota gwiazda (Brązowe trofeum) - zdobądź 1 gwiazdkę w misjach specjalnych.
  • 69 gwiazd (Złote trofeum) - zdobądź 69 gwiazdek w misjach specjalnych.

Galeria Edytuj

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Tutaj operacje specjalne dzielą się na dwa tryby: Przetrwanie i Misje. Tryb przetrwania polega na odpieraniu nieustannych fal wrogów na mapach z trybu wieloosobowego, mapy te są odblokowywane w miarę awansowania w rangach częściach po cztery. Wszystkie misje z wyjątkiem "Bądź czujny" i "Ładunki podłożone" mają dostosowania trudności. Misje kooperacyjne to: "Firewall" i "Misja ogniowa". Natomiast misje nie dzielą już się na sekcje, ale są odblokowywane w partiach po cztery w miarę awansowania w rangach (jest 50 rang). Operacje dzielą się na 4 poziomy: 1, 2, 3 i 4. Ogólnie misje nie różnią się zbytnio od tych z poprzedniej części. Możemy również zagrać w dwójkę ze znajomym.

PoziomyEdytuj

Poziom 1 Edytuj

■ Misje z poziomu 1 są najłatwiejsze.

Dostępne od początku.

Misje: Edytuj

Poziom 2 Edytuj

■ Misje z poziomu 2 są trudniejsze.

Odblokowywane na 5 poziomie.

Misje: Edytuj

Poziom 3 Edytuj

■ Misje z poziomu 3 są jeszcze trudniejsze.

Odblokowywane na 10 poziomie.

Misje: Edytuj

Poziom 4 Edytuj

■ Misje z poziomu 4 są najtrudniejsze.

Odblokowywane na 15 poziomie.

Misje: Edytuj

DLC Edytuj

Collection 1 Edytuj

Collection 2 Edytuj

Collection 3: Chaos Pack Edytuj

Tryb przetrwania Edytuj

Główny artykuł: Tryb Przetrwania

Chaos Edytuj

Główny artykuł: Chaos