FANDOM

Codghostsicon

Opowieści duchów – pierwsza misja kampanii w Call of Duty: Ghosts.

OpisEdytuj

Misję zaczynamy, gdy Elias Walker, ojciec Davida "Hesha" Walkera i głównego bohatera Logana Walkera opowiada historię o 60 ludziach broniących szpitala. Później idziemy do domu, nagle zaczyna się lekkie trzesięnie ziemi, które zamienia się w prawdziwe piekło, ponieważ m.in. auta jeżdżą jak po lodzie. Elias mówi, że to sprawka ODINa, ojciec chłopców idzie gdzie indziej, tłumacząc się że leci po auto. Logan i Hesh chowają się swoim domu, ale szybko z niego uciekają. Później pojawia się napis "15 minut wcześniej" wcielamy się w astronautę, specjalistę Bakera i razem ze specjalistką Mosley zostajemy zaatakowani przez Federację. Podczas akcji niestety razem z Mosley giniemy i wracamy do Logana. Uciekamy do domu i musimy dostać się do auta. Podczas ucieczki Logan zostaje ranny, a Hesh i Elias przeniosą go do auta, wtedy misja się kończy.

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas ucieczki do domu, można zauważyć cywili którzy nagrywają lub robią zdjęcia ataku.
  • Animacje Hesha i Eliasa podczas przenoszenia Logana do auta są dokładnie takie same jak animacje Price'a i Nikołaja podczas przenoszenia Soapa w misji "Koniec gry" w Call of Duty: Modern Warfare 2, została tylko troche spowolniona oraz dodatkowo Logan mruga i widzi trochę niewyraźnie. Ta kopia szybko została dostrzeżona przez fanów którzy skrytykowali twórców za tak drastyczne "kopiuj wklej".
  • W Modern Warfare 2, jedna z misji miała się odbywać w kosmosie. Możliwe, że taki był pomysł twórców na te misje.