Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

Overgrown – mapa występująca w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2 w DLC Stimulus Package, Call of Duty: Online i Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

Opis

Jest to szeroka otwarta mapa z dużą ilością osłon. Jest ona podzielona na 3 obszary. Pierwszym jest farma zlokalizowana w północnej połowie mapy, gdzie znajduje się wielka stodoła i dwa pola stanowiące osłonę i miejsce do ukrycia się. W południowej części mapy znajduje się długa kręta droga z budynkami. Przez środek mapy przepływa rzeka, na którą przejście stanowią dwa mosty znajdujące się na zachodzie i wschodzie. Mapa z racji swoich dużych rozmiarów świetnie nadaje się dla snajperów jednak z racji obecności budynków dochodzi tu też do starć na bliskim dystansie. Na północny mapy w korycie rzeki znajduje się budynek z karabinem M249 w Call of Duty 4: Modern Warfare i Minigunem w Call of Duty: Modern Warfare 2. Podobny budynek z tym samym wyposażeniem znajduje się na południowo-zachodnim krańcu mapy.

Galeria