FANDOM

Cod4topright MW2icontr MW3tr MWRtopright

Overlord (pol. Władca) – kryptonim amerykańskiego generała, który był ogólnym zwierzchnikiem amerykańskiej armii w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3 oraz w Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

Wygląd postaci nie jest nikomu znany. Koordynuje on poczynania gracza w trakcie niektórych misji kampanii.

Życiorys Edytuj

W nieznanym momencie życia został on generałem armii amerykańskiej oraz jej ogólnym zwierzchnikiem. Należy zauważyć, że był on też koordynatorem ważnych operacji United States Army nawet, jeśli daną jednostką dowodził ktoś inny.

Konflikt bliskowschodni Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

Overlord obserwuje działania USMC na Bliskim Wschodzie. Jego głos można usłyszeć w misjach: "Szok i zdumienie" oraz "Nie można walczyć w Sali Wojennej".

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

W tej części daje rozkazy Rangerom, oddziałowi Hunter 2-1. W Afganistanie m. in. przyjmuje on od sierżanta Foleya informacje o odbiciu szkoły z rąk OpFor. Potem obejmuje on dowodzenie nad obroną USA przed inwazją Rosjan np. przy zajmowaniu Arkadii oraz daje im rozkaz odszukania celu przy Brookmere Road 4677. Prawdopodobnie przed misją "Drugie słońce" traci dowodzenie na rzecz gen. Shepherda.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

W tej odsłonie prawdopodobnie ma się do czynienia z innym dowódcą niż w poprzedniej części, na co wskazuje m. in. zmieniony głos Overlorda. Zazwyczaj daje rozkazy oddziałowi Metal Team. W przerywniku filmowym misji "Żelazna dama", przekazuje informacje prezydentowi o sytuacji we Francji. Pomaga on im też w akcji uwolnienia rosyjskiego prezydenta. Jest też komentatorem frakcji Delta Force w trybie wieloosobowym. Jest komentatorem gracza w trybie Operacji Specjalnych.