FANDOM

Cod4topright MW2icontr MW3tr MWRtopright

Overlord – kryptonim amerykańskiego dowódcy, który wydaje rozkazy USMC, Delta Force i US Army Rangers.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

Overlord obserwuje działania USMC na Bliskim Wschodzie. Jego głos można usłyszeć w misjach: "Szok i zdumienie" oraz "Nie można walczyć w Sali Wojennej".

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

W tej części daje rozkazy Rangerom, oddziałowi Hunter 2-1. W Afganistanie m. in. przyjmuje on od sierżanta Foleya informacje o odbiciu szkoły z rąk OpFor. Potem obejmuje on dowodzenie nad obroną USA przed inwazją Rosjan np. przy zajmowaniu Arkadii oraz daje im rozkaz odszukania celu przy Brookmere Road 4677. Prawdopodobnie przed misją "Drugie słońce" traci dowodzenie na rzecz gen. Shepherda.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

W tej odsłonie prawdopodobnie ma się do czynienia z innym dowódcą niż w poprzedniej części, na co wskazuje m. in. zmieniony głos Overlorda. Zazwyczaj daje rozkazy oddziałowi Metal Team. W przerywniku filmowym misji "Żelazna dama", przekazuje informacje prezydentowi o sytuacji we Francji. Pomaga on im też w akcji uwolnienia rosyjskiego prezydenta. Jest też komentatorem frakcji Delta Force w trybie wieloosobowym.