Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops IIII. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare.
Complete.png Ten artykuł zawiera sekcje wymagające uzupełnienia. Jeśli możesz, uzupełnij je.
20px-Disambig-icon.png Dla atutu z kampanii Call of Duty: Black Ops II, patrz Zbieranie amunicji.
20px-Disambig-icon.png Dla Cudownej Broni, patrz Padlinożerca (broń).

Padlinożerca – atut poziomu 1. występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops IIII i Call of Duty: Modern Warfare, atut poziomu 2. w Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Black Ops III i Call of Duty: Infinite Warfare, atut typu Rozpoznanie w Call of Duty: Ghosts oraz atut poziomu 3. w Call of Duty: Advanced Warfare.

Call of Duty: Modern Warfare 2

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops II

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Ghosts

Odnawianie amunicji z poległych graczy.

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Advanced Warfare

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops III

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Infinite Warfare

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops IIII

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare

(do uzupełnienia)

Advertisement