Call of Duty Wiki
Advertisement
Call of Duty Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare
"What's your style?"
"Jaki jest twój styl?"
— zwiastun Pakietów Personalizacyjnych

Pakiety Personalizacyjne – specjalna zawartość do pobrania dla Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Ghosts i Call of Duty: Advanced Warfare, która urozmaica grę w trybie multiplayer. Pakiety Personalizacyjne obejmują dodatkowe kamuflaże, celowniki i wizytówki, a także dodatkowe sloty na klasy, emblematy, filmy i zrzuty ekranów.

Spis treści

Call of Duty: Black Ops II

Jungle Warfare Pack

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany klasycznymi wojskowymi mundurami do walki w dżungli daje nam nowy kamuflaż, 3 celowniki i specjalną wizytówkę.

Benjamins Pack

Pakiet Personalizacyjny dający nam kamuflaż z banknotów, 3 celowniki i wizytówkę.

Dia De Los Muertos Pack

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany został Dniem Zmarłych. Pakiet daje nam nowy kamuflaż w czaszki, 3 celowniki i wizytówkę.

Graffiti Pack

Pakiet Personalizacyjny, którego inspiracją była sztuka graffiti w miastach całego świata. Pakiet daje nam "pomalowany" kamuflaż, 3 celowniki i wizytówkę.

Kawaii Pack

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany beztroską sub-kulturą japońskiego pop-artu. Pakiet daje nam nowy kamuflaż, 3 celowniki i wizytówkę.

Party Rock Pack

Pakiet Personalizacyjny został zainspirowany pop-rockiem z lat 80 XX wieku. Pakiet daje nam kolorowy kamuflaż skór zwierząt, 3 celowniki i kolejną wizytówkę.

Zombies Pack

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany hordami zombie daje nam kamuflaż w zombie, 3 celowniki i wizytówkę.

Viper Pack

Pakiet Personalizacyjny został zainspirowany kamuflującymi łuskami zabójczego węża. Pakiet daje nam kamuflaż z łusek węża, 3 celowniki i wizytówkę.

Bacon Pack

Pakiet personalizacyjny, który został zainspirowany przez wszystkich lubianą przekąskę. Pakiet daje nam kamuflaż w bekon, 3 celowniki i kolejną wizytówkę.

Paladin Pack

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany królewskimi insygniami w średniowieczu. Pakiet daje nam średniowieczny kamuflaż, 3 celowniki i animowaną wizytówkę.

Cyborg Pack

Pakiet Personalizacyjny, który przybył z przyszłości daje nam nowy elektrotechniczny kamuflaż, 3 celowniki i animowaną wizytówkę.

Dragon Pack

Pakiet Personalizacyjny inspirowany opancerzonym ciałem mitycznego smoka. Pakiet daje nam kamuflaż w łuski smoka, 3 celowniki i nową wizytówkę. Dostępny jest jedynie na Xbox 360 i PlayStation 3, a mimo to, wciąż znajduje się w plikach gry w wersji na PC.

Aqua Pack

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany został morzem i piaskiem, który daje nam morski kamuflaż, 3 celowniki i wizytówkę.

Breach Pack

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany korozją postapokaliptycznego, przemysłowego pustkowia. Pakiet daje nam zubożały kamuflaż, 3 celowniki i kolejną wizytówkę.

Coyote Pack

Pakiet Personalizacyjny, który został zainspirowany suchym terenem na południowym zachodzie Ameryki. Pakiet daje nam pustynny kamuflaż, 3 celowniki i nową wizytówkę.

Glam Pack

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany słynnymi ulicami Beverly Hills. Pakiet daje nam kamuflaż z materiału, 3 celowniki i wizytówkę.

Pack-a-Punch Pack

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany ulepszaniem broni w trybie zombie. Pakiet daje nam kamuflaż ulepszonej broni z World at War, 3 celowniki i wizytówkę.

Rogue Pack

Pakiet Personalizacyjny daje nam nowe spojrzenie na klasyczny kamuflaż z pierwszej części Black Ops. Pakiet daje nam kamuflaż z czerwonym, geometrycznym wzorem, 3 celowniki i wizytówkę.

Weaponized 115 Pack

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany nowym kamuflażem ulepszonej broni na mapie Origins. Pakiet daje nam zieloną wersję tego kamuflażu, 3 celowniki oraz animowaną wizytówkę.

Dead Man’s Hand Pack

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany postacią rewolwerowca z dzikiego zachodu. Daje nam kamuflaż w kolory kart, 3 celowniki oraz animowaną wizytówkę.

Beast Pack

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany najbardziej zabójczymi drapieżnikami. Otrzymujemy w nim dziki kamuflaż, 3 celowniki oraz animowaną wizytówkę.

Octane Pack

Pakiet Personalizacyjny, który zainspirowany został żużlem. Pakiet daje nam nowy kamuflaż, 3 celowniki oraz animowaną wizytówkę.

Afterlife Pack

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany stanem Afterlife na mapie Mob of the Dead. Pakiet daje nam niebieski, świecący kamuflaż, 3 celowniki oraz animowaną wizytówkę.

UK Punk Pack

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany tatuażami i ćwiekami prosto ze sceny Punk z lat 70'tych. Pakiet daje nam nowy kamuflaż z brytyjską flagą, 3 celowniki oraz animowaną wizytówkę.

Comics Pack

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany grafiką komiksową. Otrzymujemy w nim komiksowy kamuflaż, 3 celowniki i animowaną wizytówkę.

Ghosts Pack

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany grą Call of Duty: Ghosts. Dostajemy kamuflaż z maską ducha, 3 celowniki i wizytówkę.

North American Pack

Pakiet Personalizacyjny dający nam 23 wizytówki krajów Ameryki Północnej.

South American Pack

Pakiet Personalizacyjny dający nam 13 wizytówek krajów Ameryki Południowej.

African Pack

Pakiet Personalizacyjny dający nam 53 wizytówki krajów Afryki.

European Pack

Pakiet Personalizacyjny dający nam 51 wizytówek krajów Europy.

Asia Pack

Pakiet Personalizacyjny dający nam 60 wizytówek krajów Azji.

Extra Slots Pack

Pakiet Personalizacyjny, który pozwala graczowi na przechowywanie o 20 więcej emblematów, o 32 więcej filmów, o 40 więcej zrzutów ekranu oraz o 5 dodatkowych klas.

Call of Duty: Ghosts

Ducky Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w kaczuszki, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Circuit Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w stylu high-tech, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Inferno Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy płomienny kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Space Cats Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w koty, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Blunt Force Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w liście konopi, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

1987 Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w stylu retro, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Hex Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy cyfrowy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Molten Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż z płynnej lawy, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Eyeballs Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w gałki oczne, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Heartlands Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Fitness Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam zielony, "oddychający" kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Bling Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam kamuflaż ze złota i diamentów, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Unicorn Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam tęczowy kamuflaż w jednorożce, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Heavy Metal Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam hardcorowy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Koi Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam kamuflaż w karpie koi, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Extinction Pack

Pakiet personalizacyjny zainspirowany trybem Wyginięcia dający nam nowy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Flags of the World Pack

Pakiet personalizacyjny zawierający naszywki, karty gracza i tła z Anglii, Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Meksyku, USA, Brazylii, Australii, Japonii, UK, Rosji, Holandii, Portugalii, Kolumbii, Argentyny, Kanady, Irlandii i Szwecji oraz celownik i kamuflaż z flagami z całego świata.

Nebula Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kolorowy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Tattoo Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy marynistyczny kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Skulls Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w czaszki, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Hydra Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w smoki, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Abstract Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy malowniczy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Leopard Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w cętki, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Festive Pack

Darmowy pakiet personalizacyjny zawierający nowy świąteczny kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Legend Pack - CPT Price

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z serii Modern Warfare postać Kapitana Price'a, nowy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Legend Pack - Makarov

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z serii Modern Warfare postać Władimira Makarova, nowy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Legend Pack - Soap

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z serii Modern Warfare postać Soapa, nowy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Rorke Special Character

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z kampanii postać Rorke'a.

Hazmat Special Character

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer nową postać Hazmata.

Zakhaev Special Character

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z serii Modern Warfare postać Imrana Zachajewa.

Elias Special Character

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z kampanii postać Eliasa.

Hesh Special Character

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z kampanii postać Hesha.

Merrick Special Character

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z kampanii postać Merricka.

Keegan Special Character

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z kampanii postać Keegana.

Astronaut Special Character

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer nową postać – Astronautę.

Classic Ghost Pack

Pakiet personalizacyjny dostępny wcześniej tylko dla posiadaczy wersji przedpremierowej gry. Zawiera on maskę Ghosta, kartę gracza, tło i naszywkę Task Force 141.

Squad Pack - Extinction

Pakiet personalizacyjny zawierający trzy głowy postaci i cztery mundury o tematyce trybu Wyginięcie.

Squad Pack - Resistance

Pakiet personalizacyjny zawierający trzy głowy postaci i cztery mundury.

Snoop Dogg Voice Pack

Pakiet personalizacyjny zmieniający głos narratora rozgrywki na głos Snoop Dogga.

Drill Instructor Voice Pack

Pakiet personalizacyjny zmieniający głos narratora rozgrywki na głos Ronalda Lee Ermey'a.

Spectrum Pack

Pakiet personalizacyjny dodający przyciągające uwagę mundur i nakrycie głowy.

Inferno Character Pack

Pakiet personalizacyjny dodający płomienny mundur i dwa nakrycia głowy.

Blunt Force Character Pack

Pakiet personalizacyjny dodający liściasty uniform i dwa nakrycia głowy.

Bling Character Pack

Pakiet personalizacyjny dodający mundur ze złota i diamentów oraz dwa nakrycia głowy.

Wolf Skin

Pakiet personalizacyjny podmieniający wygląd psa na wilka.

Extra Slots Pack

Pakiet personalizacyjny zwiększający ilość dostępnych klas postaci do dziesięciu.

Call of Duty: Advanced Warfare

Lightning Personalization Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam "piorunujący" kamuflaż, trzy celowniki, wizytówkę oraz warstwę dla emblematu. Wersja Premium zawiera dodatkowo nowy egzoszkielet i hełm.

Creature Personalization Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam gadzi kamuflaż, trzy celowniki, wizytówkę oraz warstwę dla emblematu. Wersja Premium zawiera dodatkowo nowy egzoszkielet i hełm.

Magma Personalization Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam inspirowany lawą kamuflaż, trzy celowniki, wizytówkę oraz warstwę dla emblematu. Wersja Premium zawiera dodatkowo nowy egzoszkielet i hełm.

Nanotech Personalization Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam subatomowy kamuflaż, trzy celowniki, wizytówkę oraz warstwę dla emblematu. Wersja Premium zawiera dodatkowo nowy egzoszkielet i hełm.

Steampunk Exoskeleton Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam wiktoriański egzoszkielet i hełm.

Hot Rod Exoskeleton Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam piekielny egzoszkielet i hełm.

Barong Exoskeleton Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy egzoszkielet i hełm.

Panda Exoskeleton Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam bambusowy egzoszkielet i czarno-biały hełm.

Flag Exoskeleton Pack

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy egzoszkielet i hełm w kolorach danego państwa. Do dyspozycji mamy: Stany Zjednoczone, Wielką Brytanię, Kanadę, Francję, Niemcy, Hiszpanię, Włochy, Australię, Holandię i Japonię.

Advertisement