FANDOM

Jungle Warfare PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany klasycznymi wojskowymi mundurami do walki w dżungli daje nam nowy kamuflaż, 3 celowniki i specjalną wizytówkę.

Benjamins PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny dający nam kamuflaż z banknotów, 3 celowniki i wizytówkę.

Dia De Los Muertos PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany został Dniem Zmarłych. Pakiet daje nam nowy kamuflaż w czaszki, 3 celowniki i wizytówkę.

Graffiti PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny, którego inspiracją była sztuka graffiti w miastach całego świata. Pakiet daje nam "pomalowany" kamuflaż, 3 celowniki i wizytówkę.

Kawaii PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany beztroską sub-kulturą japońskiego pop-artu. Pakiet daje nam nowy kamuflaż, 3 celowniki i wizytówkę.

Party Rock PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny został zainspirowany pop-rockiem z lat 80 XX wieku. Pakiet daje nam kolorowy kamuflaż skór zwierząt, 3 celowniki i kolejną wizytówkę.

Zombies PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany hordami zombie daje nam kamuflaż w zombie, 3 celowniki i wizytówkę.

Viper PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny został zainspirowany kamuflującymi łuskami zabójczego węża. Pakiet daje nam kamuflaż z łusek węża, 3 celowniki i wizytówkę.

Bacon PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny, który został zainspirowany przez wszystkich lubianą przekąskę. Pakiet daje nam kamuflaż w bekon, 3 celowniki i kolejną wizytówkę.

Paladin PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany królewskimi insygniami w średniowieczu. Pakiet daje nam średniowieczny kamuflaż, 3 celowniki i animowaną wizytówkę.

Cyborg PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny, który przybył z przyszłości daje nam nowy elektrotechniczny kamuflaż, 3 celowniki i animowaną wizytówkę.

Dragon PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny inspirowany opancerzonym ciałem mitycznego smoka. Pakiet daje nam kamuflaż w łuski smoka, 3 celowniki i nową wizytówkę. Dostępny jest jedynie na Xbox 360 i PlayStation 3, a mimo to, wciąż znajduje się w plikach gry w wersji na PC.

Aqua PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany został morzem i piaskiem, który daje nam morski kamuflaż, 3 celowniki i wizytówkę.

Breach PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany korozją postapokaliptycznego, przemysłowego pustkowia. Pakiet daje nam zubożały kamuflaż, 3 celowniki i kolejną wizytówkę.

Coyote PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny, który został zainspirowany suchym terenem na południowym zachodzie Ameryki. Pakiet daje nam pustynny kamuflaż, 3 celowniki i nową wizytówkę.

Glam PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany słynnymi ulicami Beverly Hills. Pakiet daje nam kamuflaż z materiału, 3 celowniki i wizytówkę.

Pack-a-Punch PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany ulepszaniem broni w trybie zombie. Pakiet daje nam kamuflaż ulepszonej broni z World at War, 3 celowniki i wizytówkę.

Rogue PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny daje nam nowe spojrzenie na klasyczny kamuflaż z pierwszej części Black Ops. Pakiet daje nam kamuflaż z czerwonym, geometrycznym wzorem, 3 celowniki i wizytówkę.

Weaponized 115 PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany nowym kamuflażem ulepszonej broni na mapie Origins. Pakiet daje nam zieloną wersję tego kamuflażu, 3 celowniki oraz animowaną wizytówkę.

Dead Man’s Hand PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany postacią rewolwerowca z dzikiego zachodu. Daje nam kamuflaż w kolory kart, 3 celowniki oraz animowaną wizytówkę.

Beast PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany najbardziej zabójczymi drapieżnikami. Otrzymujemy w nim dziki kamuflaż, 3 celowniki oraz animowaną wizytówkę.

Octane PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny, który zainspirowany został żużlem. Pakiet daje nam nowy kamuflaż, 3 celowniki oraz animowaną wizytówkę.

Afterlife PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany stanem Afterlife na mapie Mob of the Dead. Pakiet daje nam niebieski, świecący kamuflaż, 3 celowniki oraz animowaną wizytówkę.

UK Punk PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany tatuażami i ćwiekami prosto ze sceny Punk z lat 70'tych. Pakiet daje nam nowy kamuflaż z brytyjską flagą, 3 celowniki oraz animowaną wizytówkę.

Comics PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany grafiką komiksową. Otrzymujemy w nim komiksowy kamuflaż, 3 celowniki i animowaną wizytówkę.

Ghosts PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny zainspirowany grą Call of Duty: Ghosts. Dostajemy kamuflaż z maską ducha, 3 celowniki i wizytówkę.

North American PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny dający nam 23 wizytówki krajów Ameryki Północnej.

South American PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny dający nam 13 wizytówek krajów Ameryki Południowej.

African PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny dający nam 53 wizytówki krajów Afryki.

European PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny dający nam 51 wizytówek krajów Europy.

Asia PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny dający nam 60 wizytówek krajów Azji.

Extra Slots PackEdytuj

Pakiet Personalizacyjny, który pozwala graczowi na przechowywanie o 20 więcej emblematów, o 32 więcej filmów, o 40 więcej zrzutów ekranu oraz o 5 dodatkowych klas.