FANDOM

Ducky PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w kaczuszki, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Circuit PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w stylu high-tech, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Inferno PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy płomienny kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Space Cats PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w koty, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Blunt Force PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w liście konopi, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

1987 PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w stylu retro, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Hex PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy cyfrowy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Molten PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż z płynnej lawy, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Eyeballs PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w gałki oczne, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Heartlands PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Fitness PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam zielony, "oddychający" kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Bling PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam kamuflaż ze złota i diamentów, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Unicorn PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam tęczowy kamuflaż w jednorożce, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Heavy Metal PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam hardcorowy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Koi PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam kamuflaż w karpie koi, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Extinction PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny zainspirowany trybem Wyginięcia dający nam nowy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Flags of the World PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny zawierający naszywki, karty gracza i tła z Anglii, Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Meksyku, USA, Brazylii, Australii, Japonii, UK, Rosji, Holandii, Portugalii, Kolumbii, Argentyny, Kanady, Irlandii i Szwecji oraz celownik i kamuflaż z flagami z całego świata.

Nebula PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kolorowy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Tattoo PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy marynistyczny kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Skulls PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w czaszki, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Hydra PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w smoki, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Abstract PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy malowniczy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Leopard PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dający nam nowy kamuflaż w cętki, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Festive PackEdytuj

Darmowy pakiet personalizacyjny zawierający nowy świąteczny kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Legend Pack - CPT PriceEdytuj

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z serii Modern Warfare postać Kapitana Price'a, nowy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Legend Pack - MakarovEdytuj

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z serii Modern Warfare postać Władimira Makarova, nowy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Legend Pack - SoapEdytuj

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z serii Modern Warfare postać Soapa, nowy kamuflaż, celownik, kartę gracza, tło i naszywkę.

Rorke Special CharacterEdytuj

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z kampanii postać Rorke'a.

Hazmat Special CharacterEdytuj

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer nową postać Hazmata.

Zakhaev Special CharacterEdytuj

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z serii Modern Warfare postać Imrana Zachajewa.

Elias Special CharacterEdytuj

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z kampanii postać Eliasa.

Hesh Special CharacterEdytuj

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z kampanii postać Hesha.

Merrick Special CharacterEdytuj

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z kampanii postać Merricka.

Keegan Special CharacterEdytuj

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer znaną z kampanii postać Keegana.

Astronaut Special CharacterEdytuj

Pakiet personalizacyjny dodający do trybu multiplayer nową postać – Astronautę.

Classic Ghost PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dostępny wcześniej tylko dla posiadaczy wersji przedpremierowej gry. Zawiera on maskę Ghosta, kartę gracza, tło i naszywkę Task Force 141.

Squad Pack - ExtinctionEdytuj

Pakiet personalizacyjny zawierający trzy głowy postaci i cztery mundury o tematyce trybu Wyginięcie.

Squad Pack - ResistanceEdytuj

Pakiet personalizacyjny zawierający trzy głowy postaci i cztery mundury.

Snoop Dogg Voice PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny zmieniający głos narratora rozgrywki na głos Snoop Dogga.

Drill Instructor Voice PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny zmieniający głos narratora rozgrywki na głos Ronalda Lee Ermey'a.

Spectrum PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dodający przyciągające uwagę mundur i nakrycie głowy.

Inferno Character PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dodający płomienny mundur i dwa nakrycia głowy.

Blunt Force Character PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dodający liściasty uniform i dwa nakrycia głowy.

Bling Character PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny dodający mundur ze złota i diamentów oraz dwa nakrycia głowy.

Wolf SkinEdytuj

Pakiet personalizacyjny podmieniający wygląd psa na wilka.

Extra Slots PackEdytuj

Pakiet personalizacyjny zwiększający ilość dostępnych klas postaci do dziesięciu.