CoD3tr Cod5topright BlackopsNewTopright MW3tr Ztr Heroestopright WWIItopright AWtopright RealWorldtr

Paryż – stolica Francji występuje ona w Call of Duty 3, Call of Duty: World at War, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Advanced Warfare i Call of Duty: WWII.

Call of Duty 3 Edytuj

Część misji rozgrywa się w Paryżu i gracz jest świadkiem jego wyzwalania z rąk nazistów.

Call of Duty: World at War Edytuj

Paryż możemy zobaczyć na mapie trybu zombie Der Riese.

Call of Duty: Black Ops Edytuj

Oryginalnie mapa Moon miała rozgrywać się w Paryżu o czym świadczą pliki, które można znaleźć: ''zombie_paris''.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Kampania Edytuj

Tutaj odgrywa znacznie większą rolę, gdyż rozgrywa się tutaj jedna z najważniejszych bitew 3 wojny światowej. Występuje misjach "Gotowy do akcji" i "Żelazna dama". Jest też celem ataków terrorystycznych.

Operacje Specjalne Edytuj

Występuje w misji "Toksyczny raj" gdzie w przebraniu kolosa musimy zdobyć próbki gazu z ataku terrorystycznego i w misji "Awaria serwera", gdzie musimy zdobyć dane wywiadu wroga i się ewakuować.

Multiplayer Edytuj

Pojawia się na mapie Resistance, i na tej samej mapie w Trybie Przetrwania.

Call of Duty: WWII Edytuj

Kampania Edytuj

Jest on celem ataku rakiet V-2 przewożonych pociągiem. Potem bierzemy udział w wyzwalaniu Paryża w misji "Wyzwolenie".

Multiplayer Edytuj

Pierwsza mapa DLC The Resistance - ''Occupation'' rozgrywa się w Paryżu.

Call of Duty: Advanced Warfare Edytuj

Paryż był jednym z zaatakowanych miast podczas zamachów z 28 kwietnia.