BO4topright Ztr

PatroszycielCudowna Broń, występująca na mapie Dead of the Night w Call of Duty: Black Ops IIII.

Opis

Patroszyciel to zaostrzony drewniany kołek, służący jako broń do walki wręcz. Zadaje zwiększone obrażenia w stosunku do noża Bowie'go, pozwalając na zabicie zwykłych zombie do 25. rundy włącznie. Zarówno Nosferatu, jak i jego szkarłatna wersja są niezwykle wrażliwi na działanie broni. Jedno trafienie powoduje natychmiastową śmierć wampirów bez względu na rundę.

Zdobywanie

Krok 1.

Gracz musi udać się do lasu. Idąc lewą ścieżką i mijając Koshkę, należy odnaleźć drzewo z wiszącą na nim latarnią. Nad nią, na pniu wyryty jest pewien symbol alchemiczny. Za nim znajdują się trzy kolejne drzewa z symbolami. Należy zapamiętać je w następującej kolejności:

  • z tyłu po lewej,
  • z tyłu,
  • z przodu,
  • z tyłu po prawej.

Krok 2.

W ogrodach znajdują się cztery kamienne płyty z symbolami. Zadaniem gracza jest strzelenie w każdą z nich zgodnie z zapamiętaną kolejnością. Popełnienie błędu spowoduje uniemożliwienie uzyskania Patroszyciela, zaś poprawne wykonanie czynności zostanie skomentowane przez postać. Płyty znajdują się w następujących miejscach:

  • na parapecie altany po stronie tarasu szklarni;
  • za Vapr-XKG po lewej stronie;
  • na murku naprzeciwko statui atutu;
  • za kamienną kaskadą po prawej stronie statui atutu.

Krok 3.

Należy wrócić do lasu i udać się do drzewa z latarnią z 1. kroku. Minąwszy je, gracz natrafi na inne drzewo na środku drogi. Po jego czterech stronach ponownie można dostrzec symbole. Należy uderzyć je nożem Bowie'go w zapamiętanej kolejności. Każde poprawne trafienie symbolu powoduje pęknięcie w korze w jego miejscu. Po wykonaniu zadania gracz musi uderzyć tarczą balistyczną drzewo z każdej strony, by spadła z niego gałąź. Należy ją podnieść.

Krok 4.

Gałąź trzeba odłożyć na ołtarz w mauzoleum, zlokalizowany naprzeciwko statui atutu. Następnie należy zabić 10 Nosferatu w jego pobliżu. Po wszystkim jeden z końców gałęzi zacznie się dymić. Gracz powinien wtedy zabrać ją i udać się do stołu do budowania na ścieżce cmentarnej, gdzie może skonstruować Patroszyciela.