FANDOM

MW3tr

Persona Non Grata – czwarta misja aktu I w Call of Duty: Modern Warfare 3. Gracz wciela się w Jurija i musi razem z Nikołajem, Price'm i Lojalistami odprowadzić rannego Soapa do punktu ewakuacji.

OpisEdytuj

Misja rozpoczyna się w kryjówce gdzie doktor leczy rannego Soapa. Niespodziewanie, żołnierzy atakuje Wewnętrzny Krąg. W trakcie ostrzału śmigłowca, doktor ginie, więc rannemu Soap'owi, Jurij daje zastrzyk znieczulający, a następnie, żołnierze się ewakuują. Aby zapewnić większą ochronę Soapowi w walce z wrogiem, Jurij przejmuje kontrolę nad UGV który niszczy duże siły nieprzyjaciół. Rannego w końcu udało się odnieść do helikoptera, lecz pojazd zaraz potem został zniszczony przez rosyjski dron. Jurij w trakcie ucieczki do helikoptera, wpada do rzeki, przez zawalenie się podłoża od pocisku wroga. Szczęśliwie, lojaliście udało się przeżyć.

Postacie Edytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

OsiągnięciaEdytuj

Carpe Diem MW3 Carpe Diem (Brązowe Bronze) (10Gamerscore)
Ucieknij z górskiej kryjówki. Ukończ "Persona Non Grata" na dowolnym poziomie trudności.
Z deszczu pod... mw3 Z deszczu pod... (Modern Warfare 3) (Srebrne Silver) (25Gamerscore)
Ukończ 'Persona Non Grata', 'Turbulencje' i 'Znowu to samo' na poziomie trudności Weteran.
What Goes Up MW3 Co idzie do góry... (Brązowe Bronze) (20Gamerscore)
Zniszcz wszystkie śmigłowce w misji "Persona Non Grata", korzystając wyłącznie z granatnika UGV.

CiekawostkiEdytuj

  • Nie wiadomo, skąd Makarow znał położenie SoapaPrice'a.
  • Gdy gracz przejmuje kontrolę nad UGV może zobaczyć Jurija , który używa modelu Kamarowa z Call of Duty 4: Modern Warfare. Nie znany jest powód tej decyzji, gdyż model Jurija normalnie występuje w grze, a konkretniej w misji "W proch się obrócisz".
  • Po ucieczce z Indii, nie wiadomo gdzie Soap, Price, Jurij i Nikołaj się ukrywali.