MW3tr

Persona Non Grata – czwarta misja aktu I w Call of Duty: Modern Warfare 3. Gracz wciela się w Jurija i musi razem z Nikołajem, Price'm i Lojalistami odprowadzić rannego Soapa do punktu ewakuacji.

OpisEdytuj

Misja rozpoczyna się w kryjówce gdzie doktor leczy rannego Soapa. Niespodziewanie, żołnierzy atakuje Wewnętrzny Krąg. W trakcie ostrzału śmigłowca, doktor ginie, więc rannemu Soap'owi, Jurij daje zastrzyk znieczulający, a następnie, żołnierze się ewakuują. Aby zapewnić większą ochronę Soapowi w walce z wrogiem, Jurij przejmuje kontrolę nad UGV który niszczy duże siły nieprzyjaciół. Rannego w końcu udało się odnieść do helikoptera, lecz pojazd zaraz potem został zniszczony przez rosyjski dron. Jurij w trakcie ucieczki do helikoptera, wpada do rzeki, przez zawalenie się podłoża od pocisku wroga. Szczęśliwie, lojaliście udało się przeżyć.

Postacie Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Nie wiadomo, skąd Makarow znał położenie SoapaPrice'a.
  • Gdy gracz przejmuje kontrolę nad UGV może zobaczyć Jurija , który używa modelu Kamarowa z Call of Duty 4: Modern Warfare. Nie znany jest powód tej decyzji, gdyż model Jurija normalnie występuje w grze, a konkretniej w misji "W proch się obrócisz".
  • Po ucieczce z Indii, nie wiadomo gdzie Soap, Price, Jurij i Nikołaj się ukrywali.