Cod4topright Cod5topright MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr Codghostsicon MWRtopright
Complete Ten artykuł zawiera sekcje wymagające uzupełnienia. Jeśli możesz, uzupełnij je.

Pewne celowanie – atut poziomu 3. występujący w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: World at War, Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare 3, poziomu 2. w Call of Duty: Black Ops oraz typu Obsługa w Call of Duty: Ghosts.

Call of Duty 4: Modern Warfare

(do uzupełenienia)

Call of Duty: World at War

(do uzupełenienia)

Call of Duty: Modern Warfare 2

(do uzupełenienia)

Call of Duty: Black Ops

Pewna ręka to atut 2. poziomu, który gracz odblokowuje na 4. poziomie. Tak samo jak w poprzednich odsłonach redukuje rozrzut podczas strzelania z biodra o 35 procent. Atut wysoce przydatny, jeśli gracz korzysta z dodatku Akimbo albo strzelby.

Wersja Pro, którą po ukończeniu wyzwań można kupić za Pc wager green3000, skraca czas potrzebny na ponowne użycie broni po sprincie albo ataku przy użyciu noża.

Wyzwania dla wersji Pro

  • Szybkie zabicia z noża - W ciągu 5 sekund zabij 2 wrogów przy pomocy noża;
  • Zabójstwa po sprincie - Zabij 100 wrogów tuż po zakończeniu sprintu;
  • Zabójstwa z biodra - Zabij 150 wrogów strzelając z biodra.

Call of Duty: Modern Warfare 3

(do uzupełenienia)

Call of Duty: Ghosts

Zwiększona celność podczas celowania.