FANDOM

MW2icontr
20px-Disambig-icon.png Dla miejsca o takiej samej nazwie, patrz Piekiełko.

Piekiełko (ang. The Pit) – pierwsza operacja specjalna w Call of Duty: Modern Warfare 2, należąca do sekcji Alfa. Jest ona oparta na misji kampanii, S.J.C.D..

Najlepszym wynikiem Infinity Ward w ukończeniu tej operacji specjalnej, są dwadzieścia dwie i sześć dziesiątych sekundy.

OpisEdytuj

Okoliczności tej operacji specjalnej są inspirowane treningiem na torze przeszkód, mającym miejsce w misji kampanii, S.J.C.D.. Piekiełko rozpoczyna się w strefie przygotowawczej, gdzie można do własnego gustu dobrać odpowiednie wyposażenie. Zadaniem gracza jest pokonanie całego toru w jak najkrótszym czasie, zestrzeliwując przy tym wszystkie dwadzieścia cztery cele z wizerunkami nieprzyjaciół, omijając jednocześnie te z wizerunkami cywilów. Choć trafienie dopiero w pięciu cywilów doprowadzi do dyskwalifikacji, gracz musi bezbłędnie pokonać tor, jeśli chce otrzymać wszystkie trzy gwiazdki.

  • Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2) Normalny – Ukończ kurs.
  • Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2)Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2) Doświadczony – Ukończ w ciągu 45 sekund.
  • Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2)Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2)Gwiazdka z operacji specjalnych (MW2) Weteran – Ukończ w ciągu 35 sekund.

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Piekiełko jest jedną z dwóch operacji specjalnych, w których nie można wybrać poziomu trudności. Drugą jest Wyścig. Ilość zdobytych gwiazdek w tych misjach jest zależna od czasu ich ukończenia.