FANDOM

CoDUOtr CoD2BROtr CoD3tr Cod5topright BlackopsNewTopright MW3tr BO2topright Codghostsicon WWIItopright RealWorldtr

Pociąg- pojazd występujący w Call of Duty: United Offensive, Call of Duty 2: Big Red One, Call of Duty 3, Call of Duty: World at War, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops 2, Call of Duty: Black Ops 3, Call of Duty: WWII.

Call of Duty: United Offensive Edytuj

W misji ''Train Bridge'' Gerald Ingram, James Doyle i holenderski ruch oporu mają za zadanie zniszczyć pociąg za pomocą ładunków wybuchowych, co im się udaje. Potem pojawia się na końcu misji ''Charków cz.2''.

Call of Duty 2: Big Red One Edytuj

Pojawia się w misji ''The Last Train'', gdzie mniej więcej w połowie Roland Roger kradnie niemiecki czołg i niszczy niemiecki pociąg towarowy. Zniszczony pociąg możemy zobaczyć w misji ''The Dragon's Teeth''.

Call of Duty 3 Edytuj

Podczas misji ''Night Drop'' sierżant Doyle jedzie jeepami przez okupowaną przez Niemców Francję. Podczas jazdy na torach możemy zobaczyć pociąg. Pojawia się w ten sam sposób w misji ''Fuel Plant''.

Call of Duty: World at War Edytuj

Pociąg pojawia się w misji ''Krew i żelazo'', gdzie po zniszczeniu niemieckich umocnień i czołgów Rosjanie wsiadają do niego i jadą do Berlina. Po dotarciu do celu wysiadamy z niego w misji ''Stalowe koło''. Pociąg pojawia się też na mapach multiplayer ''Seelow'' i ''Roundhouse''. W misji ''Wykwaterowanie'' poruszamy się w metrze i możemy zobaczyć stojące pociągi.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

Pociąg miał się pojawić na którejś z map multiplayer. Miał on przejeżdżać przez mapę co 100/200 sekund i powodować trzęsienie się ekranu, a także śmierć graczy, którzy do niego podejdą. Pomysł wrócił i został dodany do mapy ''Express'' w Call of Duty: Black Ops 2.

Call of Duty: Black Ops Edytuj

Train Vorkuta BO

Pociąg w misji ''Workuta''

Kampania Edytuj

W kampanii pociąg pojawia się tylko raz podczas ucieczki z Workuty. Po krótkim pościgu Alex skacze na pociąg i dzięki temu udaje mu się uciec, niestety Reznow ginie.

Multiplayer Edytuj

Pojawia się na mapie ''WMD'' jednak gracz nie może zostać przez niego zabity bo pociąg jeździ na niedostępnej części mapy.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Crashed tube train Mind the Gap MW3

Zniszczony pociąg w misji ''Odsunąć się od torów''

Występuje tylko w misji ''Odsunąć się od torów'', gdzie musimy ścigać pociąg porwany przez żołnierzy Wewnętrznego Kręgu. Po krótkim pościgu pociąg się wykoleił.

Call of Duty: Black Ops 2 Edytuj

Kampania Edytuj

Pociąg pojawia się w misji ''Upadły anioł''.

Multiplayer Edytuj

Express bullet train BOII

Pociąg na mapie Express

Pojawia się na mapie ''Express''. Możemy poruszać się po torach, lecz w odpowiednim momencie dostaniemy ostrzeżenie, że pociąg się zbliża i będziemy musieli się szybko ewakuować, aby nie zginąć.

Call of Duty: Ghosts Edytuj

Misja ''Zabójca Duchów'' rozgrywa się na pociągu.

Call of Duty: Black Ops 3 Edytuj

Tryb Zombie Edytuj

Pojawia się na mapie trybu zombie Shadows of the Evil i kosztuje 500 punktów.

Multiplayer Edytuj

Występuje też na mapie Metro i zabije gracza jeśli ten go dotknie.

Call of Duty: WWII Edytuj

Pojawia się w jednej z misji gdzie transportuje Rakiety V-2 jest to opancerzona wersja. W tej grze transportuje też więźniów do obozów koncentracyjnych.