Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: United Offensive. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2: Big Red One. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: WWII. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Warzone. Temat tego artykułu jest związany z realnym życiem.

Pociąg – pojazd występujący w Call of Duty: United Offensive, Call of Duty 2: Big Red One, Call of Duty 3, Call of Duty: World at War, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Ghosts, Call of Duty: Advanced Warfare, Call of Duty: Black Ops III, Call of Duty: WWII. Pojawia się też w Warzone.

Opis

Call of Duty: United Offensive

W misji ''Train Bridge'' Gerald Ingram, James Doyle i holenderski ruch oporu mają za zadanie zniszczyć pociąg za pomocą ładunków wybuchowych, co im się udaje. Potem pojawia się na końcu misji ''Charków cz.2''.

Call of Duty 2: Big Red One

Pojawia się w misji ''The Last Train'', gdzie mniej więcej w połowie Roland Roger kradnie niemiecki czołg i niszczy niemiecki pociąg towarowy. Zniszczony pociąg możemy zobaczyć w misji ''The Dragon's Teeth''.

Call of Duty 3

Podczas misji "Night Drop" sierżant Doyle jedzie jeepami przez okupowaną przez Niemców Francję. Podczas jazdy na torach możemy zobaczyć pociąg. Pojawia się w ten sam sposób w misji "Fuel Plant".

Call of Duty: World at War

Pociąg pojawia się w misji "Krew i żelazo", gdzie po zniszczeniu niemieckich umocnień i czołgów Rosjanie wsiadają do niego i jadą do Berlina. Po dotarciu do celu wysiadamy z niego w misji "Stalowe koło''. Pociąg pojawia się też na mapach multiplayer ''Seelow'' i ''Roundhouse''. W misji ''Wykwaterowanie" poruszamy się w metrze i możemy zobaczyć stojące pociągi.

Call of Duty: Modern Warfare 2

ARCut.png Ta część gry Call of Duty została wycięta z jej finalnej wersji.

Pociąg miał się pojawić na którejś z map multiplayer. Miał on przejeżdżać przez mapę co 100/200 sekund i powodować trzęsienie się ekranu, a także śmierć graczy, którzy do niego podejdą. Pomysł wrócił i został dodany do mapy "Express" w Call of Duty: Black Ops II.

Call of Duty: Black Ops

Pociąg w misji "Workuta"

Kampania

W kampanii pociąg pojawia się tylko raz podczas ucieczki z Workuty. Po krótkim pościgu Alex skacze na pociąg i dzięki temu udaje mu się uciec, niestety Reznow ginie.

Multiplayer

Pojawia się na mapie "WMD", gdzie jeździ poza mapą.

Call of Duty: Modern Warfare 3

Zniszczony pociąg w misji "Odsunąć się od torów"

Występuje tylko w misji "Odsunąć się od torów", gdzie musimy ścigać pociąg porwany przez żołnierzy Wewnętrznego Kręgu. Po krótkim pościgu pociąg się wykoleił.

Call of Duty: Black Ops II

Kampania

Pociąg pojawia się w misji "Upadły anioł", gdzie uniemożliwia Masonowi i Harperowi dokładne podsłuchanie Menendeza.

Multiplayer

Pociąg na mapie Express

Pojawia się na mapie "Express". Możemy poruszać się po torach, lecz w odpowiednim momencie dostaniemy ostrzeżenie, że pociąg się zbliża i będziemy musieli się szybko ewakuować, aby nie zginąć.

Call of Duty: Ghosts

Misja "Zabójca Duchów" rozgrywa się na pociągu.

Call of Duty: Advanced Warfare

Kampania

Pociągi pojawiają się w misji "Pokłosie" podczas ucieczki na hoverbike'ach.

Multiplayer

Opuszczony pociąg znajduje się na mapie Sideshow.

Call of Duty: Black Ops III

Kampania

Pociąg pojawia się w misji "Nowy Świat".

Tryb Zombie

Pojawia się na mapie trybu zombie Shadows of Evil i kosztuje 500 punktów.

Multiplayer

Występuje na mapie Metro i zabije gracza jeśli ten go dotknie.

Call of Duty: WWII

Pojawia się w jednej z misji gdzie transportuje Rakiety V-2 jest to opancerzona wersja. W tej grze transportuje też więźniów do obozów koncentracyjnych.

Warzone

Pociąg pojawił się w Sezonie 5. Jeździ on po całej mapie. Gracze mogą na niego wsiąść i "przejechać się". W specjalnym wydarzeniu Halloweenowym, występuje też niebieski pociąg-widmo. Oprócz pociągu w grze występuje także metro. Metro pozwala graczom na przemieszczanie się pomiędzy stacjami na mapie.