Codghostsicon Call of Duty Ghosts Extinction icon

Point of Contact – pierwsza mapa trybu Wyginięcia występująca w Call of Duty: Ghosts. Otrzymujemy ją w podstawowej wersji gry. 

OpisEdytuj

Polega ona na niszczeniu gniazd kryptyd używając wiertnicy laserowej i uzbrojeniu bomby atomowej, a następnie jak najszybszym udaniu się z powrotem do śmigłowca ewakuacyjnego. Mapa dzieli się na trzy większe lokacje.

LokacjeEdytuj

HotelEdytuj

Pierwsza lokacja, na której występują takie bronie jak:

Lokacje tą kończy barykada, którą musi zniszczyć śmigłowiec. Jest to pierwszy moment, w którym pojawiają się skorpiony, które będą atakować śmigłowiec.

MiastoEdytuj

Miasto to kolejna lokacja, w której niszczymy kolejne gniazda kryptyd. Możemy tam kupić takie bronie jak:

Spotykamy tam po raz pierwszy łowców i wybuchających poszukiwaczy. Tą lokacje kończy kolejna barykada.

CabinEdytuj

Cabin to ostatnia lokacja, gdzie możemy uzbroić się w:

Napotkamy tam ciężko opancerzone nosorożce. Lokację kończy największy spośród spotkanych gniazd.

PowrótEdytuj

Gdy już zniszczymy ostatnią przeszkodę, należy uzbroić ładunek nuklearny, wtedy rozpocznie się i szybka ucieczka przez całą mapę. Oczywiście w tym czasie będą nas atakowały nosorożce i inne gatunki kryptyd, dopóki nie dotrzemy do śmigłowca ewakuacyjnego.

CiekawostkiEdytuj

  • Przy hotelu znajduje się billboard... Strzelając z VKS w litery w pewnej kolejności (LOL) pojawi się kolorowy napis LOL i po zabiciu wroga będą wypadać z niego pluszaki kosmitów