AWtopright

Pokłosie – piąta misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

OpisEdytuj

Mitchell idzie za Gideonem ulicą, później przez opuszczony budynek. W jednym z pomieszczeń znajdują ciała. Później, gdy wchodzą na piętro wyżej po schodach, zaczynają przechodzić przy krawędzie zawalonej podłogi. W pewnym momencie Mitchell spada.

Powrót do towarzyszaEdytuj

Gdy bohater się podniesie, musi się skradać, gdyż nie ma broni. Czeka aż pierwszy strażnik minie wejście, zachodzi go od tyłu i po cichu wykańcza. Następnie idzie w prawo i pozbywa się kolejnego żołnierza. Dalej idzie po schodach w górę a skoro ma już broń podniesioną po zabiciu przeciwników, nie musi pozostawać w ukryciu.

Gracz pokonuje patrolującego żołnierza na piętrze i przechodzi przez pokój z manekinami. Wychodzi drzwiami po lewej i idzie dalej korytarzem. W pewnym momencie atakuje go wróg.

Mitchell udaje się później z powrotem do pokoju, do której zmierzał. Pokonuje wroga, wychodzi przez okno i Schodzi na dół do Gideona. Bohaterowi muszą pokonać wiele oddziałów wroga na ulicy, a następnie przedostać się do budynku na przeciw.

Gracz strzela do kolejnych wrogów w budynku, przedzierając się do znacznika misji. Przy oknie w oznaczonym miejscu podnosi broń i zaczyna likwidować wrogów na zewnątrz. Później zeskakuje na dół, przegrupowuje się przy samochodzie i czeka, aż Gideon wyjdzie na ulice i przewróci ambulans. Gracz musi mu pomóc pchać go do przodu.

Porwanie doktoraEdytuj

Ambulans stanowi osłonę, lecz nie można popychać go bez przerwy. Bohater musi czasem się zatrzymywać się, by likwidować przeciwników. Gdy drużyna dociera z ambulansem do szpitala, wchodzą do środka. Idą do końca korytarzem, później po schodach. Na tamtym piętrze znajduje się Danois.

Jest tam sporo przejść, pokojów i korytarzy. Mitchell eliminuje wszystkich i podchodzi do oznaczonego znacznikiem pokoju. Gdy wchodzi zabija pozostałych przeciwników i zabiera doktora Danoisa.

Joker przejmie doktora a Mitchell idzie za Gideonem, aby się ewakuować. Przechodzą schodami na zewnątrz i na drugą stronę budynku, schodami w dół. W pewnym momencie zaczyna się krótka scenka. Pojawią się nieznani sojusznicy, którzy pomagają im uciec. Następnie bohaterowie wracają do poduszkowców i uciekają.