Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare
20px-Disambig-icon.png Dla misji z Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: Modern Warfare Remastered, patrz Pokłosie (Modern Warfare).

Pokłosie – piąta misja kampanii w Call of Duty: Advanced Warfare.

Opis

Mitchell podąża za Gideonem ulicą. Po dotarciu do motorów, razem z Jokerem i Torresem jadą na osiedle. Po wejściu do jednego z budynków, trafiają na ciała. Gideon mówi, że to grupa, która miała oczyścić to miejsce, jednak ktoś zabrał im skafandry. Po przejściu dalej, Mitchell w pewnym monecie spada i musi się skradać pomiędzy wrogami, gdyż stracił broń. Po wyeliminowaniu jednego z przeciwników i zabraniu jego broni, zabija wszystkich pozostałych, aż dociera do Gideona. Bohaterowie muszą pokonać wrogów na ulicy, a po przedostaniu się na kolejną, okazuje się, że oddziały wroga są zbyt liczne, więc bohaterowie używają ambulansu, jako ruchomej tarczy i po wyeliminowaniu wrogów dostają się do szpitala. Po dotarciu do pokoju z doktorem Danoisem, Joker zabiera go do bazy, a Mitchell i Gideon ewakuują się. W pewnym momencie nieznani sojusznicy w kamuflażu pomagają im pokonać wrogów. Po dostaniu się do Hoverbike'ów i zgubieniu pościgu, misja się kończy.

Postacie

Bronie

Typ Egzo: Specjalistyczne

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  
  Broń niedostępna  

Osiągnięcia

Motor City.png Motor City (Brązowe Bronze.png) (25Gamerscore.png)
Ukończ "Pokłosie".
Sternik.png Sternik (Brązowe Bronze.png) (10Gamerscore.png)
Ukończ sekwencję poduszkowca, bez żadnych uszkodzeń lub kolizji z otoczeniem w "Pokłosie".

Galeria